• Theza

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Jag vet inte om någon fortfarande är inne här på tråden men jag har med stort intresse läst era upplevelser av Rosenroten - så i dag har jag och mannen börjat äta FRIGGS 600 mg Rosenrot en gång om dagen (stod på baksidan att dosen inte bör överskridas, så vi får se då.) Har första mensdagen i dag!

Detta är första gången vi testar detta och vi har ett MA i juni (vecka 18) bakom oss och två försök nu senast att bli gravida igen. Kanske blir det tredje gången gillt? Om inte så provar vi detta ett par månader. Har en cykel på 28 respektive 25 dagar bakom mig - så inget och klaga på där i alla fall! Tungan ute

Hur har det gått för alla andra här?  Lycka till i alla fall!  Skrattande

• Theza
    Pilgrimmen skrev 2010-09-08 14:05:34 följande:
    Hejsan hoppsan!
    Nu kan jag uppdatera lite här att jag faktiskt plussat på första månaden med RR. Dock vet jag ju inte om det var tack vare den eller slumpen men plussat har jag iaf gjort

Jag och gubben käkade Artic Root 2 gånger om dagen. Vet dock inte exakt styrka =)
    Lycka till ni andra
    Va häftigt! Hur långt gången är du nu? Jättegrattis och håller alla tummar!
  • Theza
    Melitta69 skrev 2010-10-20 11:12:07 följande:
    Hej !
    Ni skriver här att man ska sluta efter äl. Men är det någon risk med att fortsätta.
    Läser olika här vad gäller ??
    Jag tror det snarare är så att det inte finns några belägg eller forskning för vad RR gör med kroppen vid graviditet, och därför avråder de att man inte tar sådana hälsokostpreparat - eftersom man inte vet hur det påverkar! Det är väl en säkerhetsåtgärd antar jag.
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!