Ni som använde rosenrot och +.ade!
Jag har inte skrivit i tråden tidigare, men läst den då och då. Tänkte bara att jag skulle uppdatera er statistik med att berätta att jag idag har plussat!!!!! (BIM +1)
Jag har ätit RR i några månader. Hm, vad kan det va, 4 månader kanske. Denna månaden körde jag både RR (artic root) och Apiforce.
Mannen har jag matat med 1 RR per dag under de två veckor jag själv åt. Samt en eller två tabletter Mitt Val Man, så han får i sig Zink. Han va duktigare med att komma ihåg tabletterna denna månaden än förra.
RR gjorde att min cykel gick ned på stadiga 28 dagar. Vanligtvis har jag oregelbunden, men typ 28-37 dagar.
Symptom? Nä. :) Det enda ovanliga är utebliven PMS. Brukar alltid ha ömma bröst veckan innan mens, som försvinner några timmar innan mensen kommer.
Utebliven mens
Morgontemperaturen brukar gå ned till omkring 36.5 några timmar före mens. Alltid! Slår aldrig fel. Men både idag och igår låg den kvar på 36.9. I sön 37.2.
Testade med testlagrets test idag. Fick jättejättesvagt resultat. Med god vilja ser man det. Förmodligen bara jag på denna jord som ser ngt för så svagt va det :D
Men så tog jag ett test med CB som jag sparat länge för ett mycket väl valt tillfälle ;) Och där var det ingen tvekan, det var ett PLUSS, dock lite svagt även här.
Lycka till alla ni som fortfarande går och väntar in BIM!