• Tizzan

Ni som använde rosenrot och +.ade!

knaprar mina RR som gubben beställt på nätet.. några super-starka varianter haha.. han tar också ;)
    väntar på ÄL men är väldigt osäker.. mensen va 6 dagar sen sist och kom inte förrän dag 33 (brukar ha 27) och dessutom är jag rädd att inte känna av ÄL trots RR.. har aldrig känt av det innan ju.. vet faktiskt inte hur det känns!! nån som vill försöka sig på att förklara kanske?? hihi
    dessutom har jag massa andra krämper i magen, med tarmar och cystor mm så jag vet kanske inte vad som är ÄL om jag väl känner den?

Även börjat testa ÄL-stickor nu (fattar hälften av funktionen hittills haha) och om jag jämför dagens med gårdagens så har det blivit starkare.. därav tog jag ett till 4 timmar senare och de va också samma som de innan, alltså starkare.. dock liiiiite liiiiite svagare än kontrollstrecket (ytterst lite) så nu vet jag inte när jag ska göra nästa?? är ju rädd att missa det starka som räknas.. eller är det nån som vet ungefär hur länge man får starka? är det ända till ägget släppt? eller bara under ett par timmar? vadär oddsen att jag missar positivt om jag väntar till på dagen imon?

oj va långt och massa frågor haha.. hoppas nån erfaren kan hjälpa lilla förvirrade mig =)

Lycka till nu alla som längtar!! Hoppas vi plussar allihop!!

Grattis till er som lyckats =)

• Tizzan

Här hade jag min ÄL 1-2 dagar efter jag skriv sist hihi.. Å de toooog sig!!! Har plussat=) *wiiiie*
    Käkade RR och bisolvon.. kan ju aldrig säga säkert att de var det som funkade.. men de skadade inte iaf haha..

Hur går det för er andra?

• Tizzan

Endag: jag har hört att om man inte slutar med RR vid ägglossningen så ökar det risken för MF :( dom ska bara tas fram till ÄL.. Hoppas du snart får plus igen och att allt går vägen för er!

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!