Tingeling2007 skrev 2010-08-19 16:40:13 följande:
Jag kände inte heller av äl förra månaden när jag åt rr. har inte haft äl än den här månaden. Jag tror inte att det är någon fara att sluta med rr nån dag för tidigt. bättre det än för sent skulle jag tro=)
Nu får inte killen äta rr längre tydligen. Han åkte dit för rattfylla (dagen efter) för många år sedan och går och tar blodprover för att dom ska hålla kolla på hans alkoholvanor. Nu är det snart klart med blodprovver å personen han bokade tid med idag frågade om han åt några läkemedel. Han berättade att han år rr, och de kunde tydligen påverka testet. så han måste sluta med det=(
Det suger ju!
För jag misstänker att det är han som behöver äta dessa eftersom jag blivit gravid på första försöket 2 ggr med mitt ex...
Jasså inte?? Man hör ju massa bara om att man får en kraftigare äl m.m men tydligen inte, haha. Ältestade du så du vet att du hade äl? Kom den precis när den skulle för dig? Om det nu mot förmodan är min ägglossning nu så är den 6 dagar tidig

Skönt men man blir ju så nojjig =)
Nää men aj då. Gud va tråkigt att han inte får fortsätta äta det. Men när har du äl nu då+