• Endag

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Vilken av alla rosenrot äter ni?

♥ Stolt & Lycklig mamma till Eddie ♥
  • Endag

Jag är en av de som har svårt att bli med barn ... hur som testade med Rosenrot nu för 2 månader sen och blev gravid!!! ..... men tyvärr fick jag ett mf senare ( jag slutade att äta Rr när jag fick plusset ...)

• Endag
    Tizzan skrev 2011-04-29 09:43:13 följande:
    Endag: jag har hört att om man inte slutar med RR vid ägglossningen så ökar det risken för MF :( dom ska bara tas fram till ÄL.. Hoppas du snart får plus igen och att allt går vägen för er!
    Jag slutade lite innan, men denna gång ( har ÄL nu ) så har jag inte ens ätit ... så får se vad som händer ..

Mamman76 ; GRATTIS!!! :D
  • Endag

Puffar lite så denna tråd kommer igång igen..

Jag har nu ätit RR igen, har ÄL snart ...

• Endag
    acure skrev 2011-05-29 22:37:55 följande:
    Vi försökte i nästan ett år utan puss. Började sedan med rosenrot och plussade samma månad, tyvärr slutade det i missfall. Började äta rosen rot igen under mf-blödningen och gissa vad som hände? - pluss igen direkt! Jag tror stenhårt på rosenrot eftersom vi fick två pluss i rad efter att ha varit plusslösa i nästan ett år innan. Dock så åt både jag och sambon två tabletter om dagen, det sägs ju att det sätter fart på spermierna också.:) nu är mitt rosenrot-barn äntligen här, den 14e mars tittade hon ut.:) snart har ni era rosenrotar här ni också! :)
    Vad härlgt att läsa!!! Grattis till ert rosenrot- barn
  • Endag

Funkade inte denna omgång med RR, nu ska jag påbörja en kur till ...... Goldigga : Jag har även jag äl o hyffsad regelbunden mens men tror ändå att rr kan öka chanserna

• Endag

Hej, ser att ni satt in massa länkar här , har läst igenom lite. Står på ett ställe att B 6 gör det lättare att bli gravid o minskar risken för missfall ...
    har ni nån aning om vilken av alla dessa burkar som är bäst o beställa ? Är ju en hel djungel ..... Obestämd

• Endag

SaraK83;
    Tack för ditt svar
    Har nu skickat efter en burk.
    Kanske man skulle äta e-vitamin oxå..

• Endag
    Mrs Stiberg skrev 2011-08-22 17:53:20 följande:
    Vi hade försökt i 4½ år utan resultat och jag började med Rosenroth i januari 2009 , detta blev min sista mens jag hade då för i Feb har jag blivit gravid , hade dock en mellanblödning så jag trodde var mens men den 23 mars när jag invänta nästa mens så visade sig att jag var gravid och redan då i v.9 :)  ... Så ja 1 månad med dom , MEN om det var dom eller bara ödet att det skulle se ske då vet jag inte . Men man kan ju undra hur det kan tatt så lång tid innan dess och då använde vi ändå ÄL-test och ansåg att chanserna var goda , sen sluta med med äl test och så blev jag rekomenderad dessa rosenroth :)
    Vad härligt att läsa!! :)
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!