Ni som använde rosenrot och +.ade!
Nu är jag inte jättekunnig inom området, men det är val inte hcg-hormonet som visar att man har äl, det är väl lh-hormonet? Jag fick missfall nånstans mellan vecka 4 och 5 in på graviditeten, alltså väldigt tidigt. Och gravtestade mig tre gånger innan missfallet satte igång. 3dje gången jag testade mig var hcg i det närmaste borta. Skulle vara konstigt om jag nu hade mer hormon än då... Eller? Fast jag är ju som sagt ingen expert på området.

Blöder fortfarande lite grann ifrån missfallet (har gjort det i 14 dar nu, lite tröttsamt) så jag är lite tveksam om vi borde köra på eller kanske vänta till nästa äl. Känns lite surt att vänta med tanke på att vi väntat i 8 månader redan... Hur hade ni gjort? BM sa att det var upp till mig, men att hon kanske rekomenderade att man skulle vänta, mer för det kan vara psykiskt påfrestande.
  Blöder fortfarande lite grann ifrån missfallet (har gjort det i 14 dar nu, lite tröttsamt) så jag är lite tveksam om vi borde köra på eller kanske vänta till nästa äl. Känns lite surt att vänta med tanke på att vi väntat i 8 månader redan... Hur hade ni gjort? BM sa att det var upp till mig, men att hon kanske rekomenderade att man skulle vänta, mer för det kan vara psykiskt påfrestande.