Tingeling2007 skrev 2010-08-05 07:46:03 följande:
mensen kom igår efter tredje försöket=(
Den här gången åt jag rr
Idag ska jag gå ner och köra bidrottninggele och äta både det och rr. Jag ska dessutom försöka äta så nyttigt som möjligt. Ta bort allt som innehåller vete då jag hört att detta ska påverka negativt.
Så nu inleder vi försök nr 4...
Det som gör mig så frustrerad är att jag varit gravid 2 ggr med mitt ex (1 barn och en abort) och då har jag blivit gravid på första försöket.
För att slippa oroa sig för om det är sperman det är fel på kommer vi beställa ett spermatest idag.
Jag kan rekommendera att din man också äter rr (om han inte redan gör det), det sätter fart på spermierna. 
Vi plussade på första försöker med rr och då åt vi två tabletter om dagen båda två. Tyvärr slutade det i missfall, men vi började äta rr igen direkt och så blev jag gravid igen utan att ens få en mens i mellan.
Jag tror stenhårt att det berodde på rosenroten då vi hållt på i nästan ett år utan resultat, men så fort vi började äta rosenrot båda två så gick det ju två ggr på raken, helt otroligt! :) Nu är jag i vecka 10 och lille skrutten i magen mår jättebra. :)