Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Sparkar i vecka 26?

Efter v. 24 säger de väl att man ska känna bebisen minst 6 ggr om dagen.
    Känner du inte av den om du dricker ett kallt glas vatten? Det funkade alltid för mig.
    Annars tycker jag att du ska ringa in till förlossningen för en koll. Min systers bebis somnade i magen i v.38 så det är viktigt att ta det säkra före det osäkra. Lycka till!

• Anonym (J)
    Anonym skrev 2010-02-09 20:30:53 följande:
    somnade?
    Ja = dog!!
  • Anonym (J)
    Anonym (Orolig) skrev 2010-02-10 19:15:34 följande:
    Tack för alla svar jag fått av er i detta.Igår efter att jag fått rådet att lägga mig ned på rygg och känna efter, så gjorde jag just så. Jag och sambon låg och pratade och försökte få annat att tänka på, jag hadde med mig tel för om jag inte känt något då heller så hadde jag ringt till förlossningen. Men efter att ha legat där i ca 30 minuter, så började det röra sig, och vips så var beibsen igång och sparkade igen. Vad lättad jag blev! Men vad konstigt att den började just då bara för att jag var så orolig. Det var någon som frågade varför ingen visste om att jag var gravid. Och det stämmer inte riktigt. Det finns många som vet. Men jag har vart med om en del i mitt liv, så jag ville inte skriva ut det på internet.Så det är skönt att man KAN vara anonym här.Tack alla ni som hjälpte mig när jag var så orolig.
    Vad skönt att bebisen kom igång och att allt är bra
    Lycka till!
Svar på tråden Sparkar i vecka 26?