karlstad någon ?! :)
Jag väntar också mitt första barn i augusti! Och jag flyttar till Karlstad i juli. Så ni som ska dit innan får gärna berätta om hur det var på Karlstads BB
Jag väntar också mitt första barn i augusti! Och jag flyttar till Karlstad i juli. Så ni som ska dit innan får gärna berätta om hur det var på Karlstads BB
Grattis Uliise!! Hoppas det gar gått bra med allting och att ni mår bra!
Ni andra som också ska ha i augusti, vilket datum? Jag är beräknad till den 24e. Tycker tiden går så himla fort nu!
Längtar och längtar.
Är det någon mer än jag som varit så nyfiken att ni kollat vilken sort det är? Jag väntar en liten tjej 
Spännande! Det är ju snart dags för dig Helena =) Vilket datum är det som gäller? Hur känner du inför förlossningen så här nära inpå?
Grattis Lilla B! =)
grattis graf! kul med en till augustitjej =) jag kunde inte heller låte bli att kolla vilken sort det var =) men jag har inte köpt ett enda babyplagg ännu.. jag kikade lite idag, men det fanns så sjuuuukt mycket sött så jag kunde inte bestämma mig och gick därifrån tomhänt haha! ..men familjen har inte kunnat låta bli att handla klänningar och annat i rosa och annat tjejigt, så vi får ju hoppas det stämmer nu då ;)
jag har en väldigt bra period just nu, så här bra har jag inte mått hittills under graviditeten, skönt =) hur mår du?
helena, bara 10 dagar kvar!! wiiii!! va spännande!! =D
trevlig helg tjejer!