karlstad någon ?! :)
Så du struntade i förlossningsfilmen... Hihi :) Du klarar dig säkert ändå! På ett eller annat sätt måste ju bebisen ut... Så försöker jag tänka iaf! Har egentligen inte tänkt så jättemycket på förlossningen än, men har iaf börjat läsa det kapitlet i gravidboken jag har... :) Vi ska till förlossningen i början av augusti har jag för mig, så då blir det säkert mer verkligt. Har ni tänkt att bo kvar på patienthotellet efter förlossningen? Det tror jag vi vill. Kan vara skönt att vara kvar några nätter och slippa tänka på saker som att laga mat, fixa fika till besökare etc...
ja, jag hoppas jag klarar mig bra utan den där filmen. man förstår ju på ett ungefär hur det ska gå till... ;) jag längtar tills det är dags på samma gång som det känns som en skräckupplevelse :-/ men det vore skönt att ha det gjort snart! och jag vill ju träffa lillan snart!! =) nja, har inte tänkt på det så mkt, men jag tror jag vill åka hem så snart som möjligt efteråt. om det känns som det tar för mkt energi med besökare så får de väl hålla ut lite och vänta hehe ;)
nuförtiden känns inget bekvämt längre, varken sitta, ligga eller stå? vad ska man ta sig till haha? =)

. Eller så går jag runt och mumlar på dalmål..