graf skrev 2010-06-02 17:24:37 följande:
tycker inte ja e sååå hurtig som försöker träna, eftersom jag inte får någon vardagsmotion och är van att träna så har jag gått upp mkt i vikt, hade ja inte cyklat hade jag väl inte kunnat gå alls ;) hehe, hemma ligger jag eller står. mest ligger....
jag har gått upp 13 kg, hur är det med er?
dom senaste dagarna har jag drabbats av akutboing, har lagt ut massa möbler på blocket och andra målar jag om! ha ha hur kul som hellst, ont som fan får jag men det är det värt, blir galen om jag ska ligga en enda dag till still på soffan :)
jag förstår att du funderar på det här med hur det ska kännas med värkarna, ibland inbillar jag mig att mina förvärkar är på riktigt.
men tydligen ska man ju "veta" när det är på riktigt!
du måste ju berätta för oss agustinoviser hur det va sen! wiiii
bebisen kan ju komma nu :)
Jag har också gått upp 13 kg hitills så vi får väl se nu sista tiden vad mycket mer man hinner gå upp :)
Jag tänkte ju fortsätta rida jag när jag blev gravid men det gick ju inte alls så jag har bara latat mig i 9 månader nu :D
Hehe jag målar också lite här och där och städar då :P Sen sitter jag och letar efter bebiskläder i USA dom har mycket roligt där faktiskt :D
Vill också till Ullared....det får bli i sommar :D
Ja man ska ju tydligen veta när de tär dags men jag är orolig iallafall :) Tycker jag har ont mer eller mindre hela tiden..gör till och med ont att vara kissnödig :P
Hoppas Hoppas att den kommer ut snart :)
Jag ska berätta för er sen om jag kände när jag skulle åka in. Blir väl aldrig samma för alla men ändå :D Uh gå hela sommaren gravid det blir varmt för dig det ;) Jag dör av värmen nu jag hehe :D