Hannnas skrev 2010-02-16 08:43:31 följande:
Heeej tjejjer.. Jag har precis beställt tapeten nu, blir denna
www.wallpaperwholesaler.com/Shoppingcart/prod... Ska snart läsa igenom era bloggar, men ska först få en av ungarna till dagis o sen hjälpa snickaren att bära in bänkskivorna Ari... gott att se dig! Tänkte nästan skicka ut en efterlysning ... störigt med hantverkarna men skoj med ankorna har ni sniglar el varför just dessa små husdjur?
Jättefin tapet! Var skulle ni ha den?
Amelié77 skrev 2010-02-16 11:40:00 följande:
Lööövli tapet! Jag vill också våga ha en sån tapet ju!
Haha, våga, våga!
Caranlachiel skrev 2010-02-16 11:11:15 följande:
Oj ställde en fråga i förra tråden innan jag såg att ni uppgraderat er... Vill bara hoppa in och ställa en fråga. Vi bor i ett nybyggt hus från 2007. Dvs allt är spikrakt och ordentligt. Men jag vill gärna ha det lite shabby chic i stilen och tycker det är svårt att få till när allt är så korrekt, ingenting är snett och vint och charmigt på det sättet. Har ni några tips på vad jag kan göra? Eller räcker det att fylla huset med shabby chic-inredning så kommer det få den känslan i alla fall?
Oh, jag tycker det låter lite drastiskt att fylla huset med shabby chic inredning *hihi*. Men visst kan du alltid mjuka upp en annars strikt bostad med tyger, kuddar, plädar, fotografier och små stilleben. Känner du till den här sidan?:
svenskainredningsbloggar.blogspot.com/
Ägna några timmar (veckor, månader

) åt att titta runt hos alla duktiga bloggare och inspireras så skall du säker hitta din stil. Det tycker nämligen jag är viktigast att man får in personlighet och inte bara går ut och "köper sig" en stil. Vad har ni för intressen tex? Försök få in accessoarer kring det eller resor ni gjort tex... Tycker jag

Lycka till!