Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77
    Hannnas skrev 2010-02-10 13:02:22 följande:
    Åhh tänk om det kunnat vara vår snart känns så avlägset... men tiden går fort... jag börjar ju jobba igen då med
    Åh, shit - jag skulle ju ha tagit med kranarna i inlägget också. Måste nog uppdatera det!!!

Jag gillade Cult förr men nu känns det för modernt och kantigt för min smak.
  • Amelié77
    MissOsbourne skrev 2010-02-10 13:38:28 följande:
    MissGoldie: Har du kommit upp i 100 personer än? Jag kan inte vara utan din blogg nu när du börjar tokinreda...=) [email protected]
    Nej, har inte nått 100 pers ännu, men snart! Kul att du vill vara med!

Hannnnah - det står HELT still i min hjärna! Vad heter våra kranar? Jag minns inte ens varifrån jag beställde dem så att jag kan hitta en bild Totalt hjärnsläpp ju!
  • Amelié77

Är det dom? Minns att jag valde mellan två olika men nu kan jag inte komma ihåg om det blev Mora eller inte Finns dom i två olika höjder? För vi valde en som var högre...

• Amelié77

Oj ny bild Hannnah!
    Jodå, den ser likadan ut, men det fanns som sagt två olika höjder på kranen och vi valde den högre modellen. Vet inte om den är exakt likadan som Moras.

• Amelié77
    Hannnas skrev 2010-02-10 14:57:57 följande:
    jaaaaa den är söt, vi har ju en liknande på vår lilltoa tyvärr med någon mässingdetalj som jag inte gillar men men, blir att byta senare.... inte prio nu tyvärr.... Är det bra priser på damixa?
    169 euro kostade vår kran, så det är väl ca 1700 kr. Helt okej pris!
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14