Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Men kan vi inte sluta med inlägg som enbart länkar till bloggar? 

Tycker själv det är OK att länka o säga att man uppdaterat i ett inlägg som skriver nåt mer än bara det så att säga, eller hur känner ni andra?
    Är ju såå trist att det skrämmer bort folk, jag tycker oxå att de rena blogginläggen är så trista o tar för mkt plats... 
    .?:*¨¨*:?. www.brunnegard.blogspot.com/ .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

libero... det lutar åt 1+ och ösregn här imorgon vid tiden för vigsel hoppas gudars att de har en planB för jag vill då inte vara ute i det vädret...

Mage... ohh vad för grön toile??? visa så jäkla trist med bilen ... avskyr bilar! eller kostnaderna runt dem snarare, för hur man än vrider o vänder på det så är bil alltid en dålig affär...
  • Hannnas
    mage06 skrev 2010-05-07 13:37:13 följande:
    Den här tapetorama.se/display.php?item=75631&category... som skall tapetseras så här 4.bp.blogspot.com/_3P-IA99jLUc/S4BBUREItRI/AA... Är hur ivrig som helst! Ja bilar är ett nödvändigt ont helt enkelt, speciellt när man bor som vi...bara att svälja och betala...
    mållös!! apsnygg!! *dreggel* kommer bli kanon!! älskar toile!! den vi har i köket ångrar jag INTE kan jag säga! men denna var gryyym!!
  • Hannnas

mage.... helt rätt... kan man fixa 5 till biljäkeln så är 2 till en spotstyver

Gillar oxå när andra väljer toile, tycker det är så "diskret" i shabbytrenden annars överlag, lite fegt toile bryter det
  • Hannnas
    mage06 skrev 2010-05-07 14:46:07 följande:
    Absolut! Nu fick jag ett mail ang. järnsängen...kanske men det är en som skall titta idag, blööö det är klart att de tar den! Veliga, dumma jag, buhuuuu...
    men vad fasen, ring igen o säg att du lägger ett högre pris! öka 500!!
  • Hannnas
    mage06 skrev 2010-05-07 17:22:27 följande:
    Hahaha, som att kliva in i crazyland Jag gillar den massor. Får väl tapetsera insidan på ett skåp eller nåt
    ingen dum idé alls! inget man kränger sådär 18 rullar av hellst heller med tanke på både mönster o pris, men i sin enkelhet så
  • Hannnas

Ari... sååå fina fynd o bilder du visar

Själv har jag inte kunnat gå på loppis i helgen, fick magsjuka kvällen till lördag och på lördagen vankades det bröllop så jag fick glatt bita ihop... o missade förmiddagens loppis på köpet... *suck*
  • Hannnas
    Sussi N skrev 2010-05-26 01:44:00 följande:
    Tips till er shabbytjejer:www.tradera.com/Gamla-unika-antika-skoblock-i...www.tradera.com/Antik-unik-sockertopp-orginal...
    hihi sådana skoblock har jag hittade dem i källaren i min gamla lägenhet, gubben som hade bott där tidigare var skomakare och lämnade lite "rester" vet dock inte vart jag ska ha dem så de är i garaget o pryder ett fönster där idag
  • Hannnas
    Annis76 skrev 2010-05-26 13:14:24 följande:
    Tack för tipset! De var ju jättefina! Var helt inne på att jag skulle beställa de randiga från ellos tills jag såg bredden på gardinen. Bredaste var 120cm jag behöver 140cm. Ghaaa, att det alltid ska hänga upp sej på något!Fler tips om hissgardiner mottages tacksamt!
    jag har fått mina uppsydda i en lokal syaffär
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14