Inlägg från: Fröken Vit i Madickenhuset |Visa alla inlägg
  • Fröken Vit i Madickenhuset

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Caranlachiel skrev 2010-02-17 07:52:35 följande:
    Fröken Vit: De annonseras för det är lite ojämnt vilka veckor de har och inte. Två av dem har hemsidor: www.antikvariattranan.se/ www.nylandersauktioner.se/
    Ja, vad bra att få den infon!
    Tack snälla!
    Hannnas skrev 2010-02-17 07:52:36 följande:
    De har oftast helgsvis öppet tror de flesta finns på auktion.se? men är inte säker... morron förresten
    Tack så mycket även till dig för viktig info, till en loppissugen tjeja...
    Ska kolla in dessa sidor.
    Kram!
    musli skrev 2010-02-17 11:13:45 följande:
    God morgon flickor! Nu har min nya dator anlänt och OJ vilken skillnad det är på 10" och 19".... Nu SER man ju när man redigerar foton!!! Och jag kan spela spel igen!!! Och OJ vad ovant det är med nytt OS, windows 7... Tar en stund innan man hittar...  =)Hannnnah, spännande att få se bilder sen när det börjar bli ett kök igen! Väntar!
    Men vilken lyllos du är!
    Min högsta önskan är ju en EGEN dator, gärna en vit, bärbar sådan.
    Eller varför inte rosa...

Har ni några bra tips på vilka datorer som är prisvärda?
    Ja, iofs har jag hört av min andra hälft, att om jag vill ha en vit, får vi ta fram den stora plånboken...
    Är det så illa, tror ni?
    musli skrev 2010-02-17 23:01:19 följande:
    Den jag hade innan finns ju som vit också, www.prisjakt.nu/produkt.php?p=345494  runt 4000:- för en bärbar vit med 10" skärm... Perfekt för bloggare och surfare typ...  =)
    Tack snälla du för massa bra länkar!
    Suveränt!
    Får försöka kolla imorgon igen på länkarna.
    Försökte gå in nu, men det tog för lång tid att öppna.

Kram!
    Nathalie Flisbäck skrev 2010-02-19 11:57:09 följande:
    Så många som e med o tävlar så chansen e väl inte så stor att jag vinner, men man måste ju vara med för att få chansen Riktigt fina saker du tävlar om, me love. Sånt jag verkligen vill ha, men inte har råd till
    Men det är ju iofs 4 personer som vinner olika saker, så chansen ökar ju då.
    Jag själv vinner själv aldrig någonting.
    Men om man inte är med och tävlar så vinner man ju inte alls...{#lang_emotions_wink}
    Så det är lika bra att ta chansen när det är tävlingsdags.
    Superkex skrev 2010-02-19 12:19:53 följande:
    Musli: Tack! *bamsekram tbx*Bellevue: Jag fanns här förut under namnet nublu. Men det är nog säkert ett år sedan jag skrev här sist.Jag gick in i väggen med dunder och brak, allt höll på att krascha och jag tappade lust och inspiration totalt. Men nu är jag så sakta på väg tillbaka, jobbar heltid med något helt annat än inredning och nu börjar lusten och orken att inreda att komma tillbaka så smått.Och så bäst av allt: Om allt går bra så får vi vår efterlängtade bebis i mitten av september. En liten sladdistrea.
    Superkex!
    Välkommen tillbaka då säger jag som inte har träffat dig förut.
    Jag är ganska ny här, kom hit innan jul.
    Ditt gamla nick känns så bekant.
    Är det du som driver nätbutiken Nublu?

Kram!
    Häxan Hedda skrev 2010-02-20 00:32:11 följande:
    Hejsan... *tittar försiktigt fram under min sten*Ville bara ge ett litet livstecken ifrån mig,några kommer ihåg mig och andra känner mig inte alls.  Jag och de mina mår bra, stugan börjar det bli ordning på efter en hel sommar där och om allt går som det ska ( tummarna har tyvärr gått av då jag hållt dem för hårt,så hjälp mig gärna på den punkten) så flyttar vi inom kort. *tanken svindlar*Men inte till stugan utan till... *cliffhanger* Får besked nästa vecka Äldsta kråkan har dragit till thailand för att vara där i 3 veckor (!!) *mammahjärtat blöder* så jag gosar desto mer med mellan och lillsnorre (hoppsan hur lät det däär rå )Ha det gott flickor Stort grattis till pyret i magen Superkexet  *lämnar en hög med kramar för den som vill göra kramänglar *
    Hej Häxan Hedda!

Välkommen tillbaka!
    Jag är relativt ny här och kom hit innan jul.
    Jag känner inte dig, men roligt att lite nygamla hittar tillbaka!

Kram!
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14