Inlägg från: Fröken Vit i Madickenhuset |Visa alla inlägg
  • Fröken Vit i Madickenhuset

Hannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnah!!!

Vad roligt att du också bloggar nu!!
    Skrev ett "Premiärinlägg" i din blogg alldeles nyss!

Så nu tar vi väl och korkar upp champagnen och skålar för detta, va???!!!

Roligt, roligt!

Välkommen in i gänget!

Sara123 skrev 2010-03-24 19:34:40 följande:
    Här vill jag med vara med!! Älskar chabby chic temat och jag har börjat göra om här hemma, blir mer vitt och slitet med romantiska detaljer. Lite svårt dock eftersom min kära sambo gillar det moderna och mer strikta stilen. Det gillar jag med men chabby chic är mer jordnära, personligt och varmare på nåt vis..känns mer hemtrevligt :)
    Du, det är inga problem.
    De vänjer sig efter ett tag och till slut tycker de också om denna stil,
    kan jag lova.{#lang_emotions_laughing}

Så kämpa på du, för till slut får du lön för mödan...ha,ha.
    Hannnas skrev 2010-03-24 19:35:44 följande:
    haha du är rolig du men jag är aldrig sen med skumpan, kan man säga att det är en last i livet särskilt rosa skumpa Så skål Nu ska jag läsa din blogg...
    Vilken tur du har nu, för jag gillar också rosa champagne väldigt mycket!

Så skååååål!!
    Hannnas skrev 2010-03-24 19:55:08 följande:
    Fröken vit.... haha jag är inte ett dugg förvånad jag är glad att jag inte är med i utesvängen längre, sen familjen kom så att säga, för det blev dyra utekvällar finns det nåt lyxigare än att beställa in en skumpa och ställa in den på isfat mumma
    Oj, oj, oj, vad du "bubblar"!

Inte så "korkat" att du skaffat familj nu då,
    för annars hade det blivit en Hanna ute på hal is...
    Skumpa-is så klart då, underförstått...{#lang_emotions_laughing}

Hej igen allihopa!

GOTT NYTT ÅR!!

Det var ju ett tag sedan sist och jag har inte hunnit läsa tillbaka,
                                                   mer än att Miss Goldie kanske har fått en liten bebis nu...  
                                                                                                 Grattis!!

Nytt inlägg i bloggen!

"Har inte vi setts förut...?"

www.frokenvit.blogspot.com

Välkommen in!
                                                                                        Kram Fröken Vit
                                                                                                   ♥♥♥

nemo08 skrev 2011-01-16 14:36:51 följande:
    Jag har en skänk/byrå/linneskåp som står i källaren (för mörkt för att kunna ta en rättvis bild på den så ni kan se) men den ser nästan exakt ut som denna som jag såg på blocket; www.blocket.se/vastmanland/Aldre_skank___linn...
    Min är dock låsbar med nyckel kvar och de svarta "krummelurerna" sitter på vardera dörr. Frågan är: ska jag låta den se ut så eller måla den??? Målar jag så försvinner ju de svarta detaljerna under färgen... Om det inte går att lösa på annat sätt..
    Tacksam för svar! =)
    Hej!

Jag skulle definitivt ha målat den!
    De blir såå fina och ser inte så klumpiga ut, med en ljusare färg på.
    Men smaken är ju som baken...

Lycka till!
    Kram Fröken Vit.

Oj, här inne var det inte så mycket liv längre...

Men om ni vill läsa lite om de missöden som hände mig idag, så håll tillgodo!

"Toalettdykning, bröstsmärtor och Persbrant..."

Välkommen in!

Kram Fröken Vit

L i l l a M y skrev 2012-01-02 22:12:19 följande:
    Läser gärna din blogg. Har saknat den. Välkommen tillbaka
    Vad glad jag blir att du vill läsa min blogg.
    Och att du till och med har saknat den.
    Åhh, vad du gör mig glad i hjärtat!!
    Tusen tack!

Nytt inlägg!

Glamour gör gott, när lyckan vänder...

Välkommen in!

Kram
    ♥ ♥ ♥Fröken VIt♥ ♥ ♥

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14