Inlägg från: Fru KM |Visa alla inlägg
  • Fru KM

Tack:) ja vi är såååå nöjda. Skulle kunna tillbringa all tid i köket. Trodde aldrig vi skulle hitta en så vacker vägg bakom det fula kaklet.

• Fru KM
    FlaxMamma skrev 2010-10-04 21:07:12 följande:
    Hej brudar. Vilka underbara bloggar ni har! jag renoverar gamla och ibland nya möbler och sprutmålar dem vita och har även en blogg där jag visar upp möblerna och renoveringen av vårat hus. Allt i vitaste vitt...
    Just nu så har jag ett blogglotteri för att fira att jag snart ska starta eget och vinsterna är sockerlådor eller en liten fågelbur.. delta gärna. Tack för era mysiga bloggar.
    Kram Linda
    Hej på dig.
    fin blogg du harGlad Nu är jag oxå med och tävlar, underbara vinster och en såndär sockerlåda har jag letat efter lääääänge. Hoppas på vinstSolig
  • Fru KM
    FrökenFreja skrev 2010-10-05 18:14:33 följande:
    Är här inne och läser emellanåt och skriver ibland.
    Har precis köpt hus på landet och längtar efter att få börja inreda!

Blev väldigt inspirerad när jag såg den här lägenheten på hemnet:

www.hemnet.se/beskrivning/924839?r=3

Otroligt mycket detaljer att titta på!!
    OMG helt underbart juSkrattande
  • Fru KM

Här har det målats lister o fönsterfoder i köket i helgen. Inget roligt jobb men ett måste, o det blir ju så fint när allt blir vitt . Bara 1 lager kvar nu. Sen ska dom spikas upp oxå...

• Fru KM

Nemo08: mina favoritbutiker är Country by mail, Fridas gård, alvas hus och gårdsromantik:).

Vi har en sänggavel som vi fixat själva. MDF skiva, skumgummi och lite tyg. Enkelt o fint.

• Fru KM
    Från svart til vitt skrev 2011-04-03 19:41:36 följande:
    Hej i tråden,

jag letar några böcker som ni kanske kan hjälpa mig att hitta;

*Romantiska hem & inspiration i vitt
    *Stilrent & romantiskt
    *Lantlig charm 

Blir superglad för hjälp  
    Har kikat runt lite och detta hittade jag,
    http://www.minhemlangtan.se/products.php?category_id=28
    rek verkligen romantiska hem och deras nya bok Lev vackert. Finns på samma länk.

http://www.meandmyhome.se/se/art/boken-lantlig-charm.php
    osäker på om den finns i lager dock.

Stilrent & romatiskt hittar jag dock inte...
  • Fru KM

Ang butiken har jag massa länkar på min blogg, rustikcharm.blogspot.se där har jag oxå länkar till favoritbloggarna med shabby chic o fransk lantlig stil.

Mina favorit tidningar är
    Vakre Hjem
    Jeanne d'arc living
    Lantliv
    Drömhem o trädgård
    Finns endel andra oxå så du får kika på pressbyrån:)
    Bra böcker
    Lev vackert
    Romantiska hem o Inspiration i vitt

• Fru KM

Jag finns:) dock sjukt mycke att göra just nu så FL hinns inte riktigt med:)

Kul med en ny soffa. Vi har ektorp i beige o är sååå nöjda:)

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14