Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
GRATTIS HANNNNNNNNAH!
Ha en bra dag!
(Nu blev det nog får många N har jag på känn...)
lovelywhiteandbright.blogspot.com/
GRATTIS HANNNNNNNNAH!
Ha en bra dag!
(Nu blev det nog får många N har jag på känn...)
He, he - kanske Hanna var upptaget redan? Brukar ju vara så då man ska regga sig nånstans.
Jo, precis! Själv hette jag 2xA då jag först registrerade mig här på FL. Otroligt dumt namn märkte jag själv när vi hade FL-träff och jag skulle presentera mig: Ja hej, det är jag som är "två gånger A"
Jag så också Sveriges fulaste hem...ja, vad ska man säga? Hemskt! Men hon hade ju i alla fall en enheltig linje i hemmet och en egen smak
Tycker tyvärr väldigt sällan om Simon & Tomas slutresultat heller så jag var inte så förtjust i hur de stylade om det måste jag säga. Den där gubbfåtöljen var hemsk och lampskärmarna likaså.
Hanna - kuuul att du startat en blogg! Vilket underbart läge ert hus har!
Har inte hunnit läsa här på flera dagar, så jag kastar bara in en fråga så här. Vad tycker ni om de här borden:
www.uuttakotiin.fi/tuotteet.html
www.uuttakotiin.fi/tuotteet.html
Blir det för mycket att ha båda två i samma rum?
Vi har ju tänkt ha Liatorps soffbord:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50087072
Men nu är jag liiite sugen på dessa istället.
Vad tycker ni vi ska välja?
Hej på er! Ska läsa tillbaka i tråden om en stund, men jag kan berätta att bloggen är uppdaterad med vad som hänt den senaste tiden
Nej, jag vet det Men de flesta som brukar skriva i den här tråden är nog inbjudna. Du kan inboxa din e-mail adress till mig så kan jag lägga till dig som läsare om du vill.
Jag kommer i alla fall att fortsätta länka till min blogg, det är väl inget fel i det. Själv föredrar jag när folk skriver när de uppdaterat bloggen, för annars kollar jag ALDRIG in i bloggarna. Just nu hinner jag inte skriva så mycket på FL eftersom vi är mitt uppe i flytten och inredning av huset, det är knappt så att jag hinner blogga. Men när jag väl tagit mig tid till att göra ett blogginlägg vill jag såklart att de som brukar läsa min blogg ska hitta dit. Annars är det ju onödigt att blogga öht. Så ursäkta så mycket om det stör vissa! Det är väl bara att ignorera de inläggen då!
Och ja, den som är intresserad av att läsa bloggen får maila sin mailadress till mig.
Sooo, bloggen är uppdaterad igen:
Personligen föredrar jag lite "finare" stolar i matsalen. Men såklart går det med de som du länkade till också, det är nog bara den personliga smaken som avgör.