Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Liiite småbilder i galleriet under kök nu.... inga helhetsbilder innan allt är klart dock...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Amelié77 skrev 2010-03-10 09:19:20 följande:
    Hannnnah - guuud så snyggt det blir! Snygga luckor och handtag. Och fina strömbrytare och kökskran! Har ni en fläkt ovanför spisen inuti skåpet? Vad slipar ni bort lacken med då ni ska måla en möbel? Sandpapper eller?
    Jepp den är gömd i skåpet o fronten byggde till av ljusrampslisten så att de smälter ihop ist för att ha en tråkig plastlist...
    Jag använder dels slipmus och sandpapper
  • Hannnas

MissG... tack förresten  

• Hannnas
    mage06 skrev 2010-03-10 12:29:55 följande:
    Har du ingen slipmus Goldie Vad är du för en hantverkarkvinna *fniss* Blommor och en liiiten byrå i ett liiitet rum i bloggen. www.noamajahemma.blogspot.com
    Kan inte annat än instämma!
    Har du ingen MUS missG  det måååste man ha
  • Hannnas
    Amelié77 skrev 2010-03-10 14:27:56 följande:
    Buhuu Är jag den enda som inte har en mus? Jag är definitivt ingen hantverkarkvinna, men jag hoppas bli det så småningom. Får nog köpa en mus nu så är jag ett steg närmare.
    hahahaaaa man är väl ingen riktig kvinna utan mus
    (känner att jag går över gränsen men skiter i det för jag har iaf skoj )
  • Hannnas
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-03-10 17:46:21 följande:
    Och psssst... Jag har också en MUS... Ifall någon undrade...
    riktig kvinna
    Såg du mina få stackars bilder från köket? vet att du undrat
  • Hannnas
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-03-10 18:57:22 följande:
    Nej, det har jag missat! Var inne och tittade på dina underbara bilder i ditt galleri här på FL, men inga köksbilder där... Var det länge sedan du la ut dem här? Vilken härlig gravidmage du hade på bilderna, by the way! För att inte tala om ert hus, men det har jag ju redan sagt... Men det kan ju sägas många, många gånger, hi,hi. Kram!
    men du... du har kikat i standardmappen... där allt är i oordning.. 
    Har ett album för kök
  • Hannnas

Marjas o Mage... tack söta ni jag längar som en tok efter tapeten för det ser så halvdant ut utan den... när den är uppe och stenskivan på plats (förhoppningsvis lagom till min födelsedag nästa vecka ) DÅ ska ni få se allt

Mage... jag är på tok för dålig på att kommentera och det har tyvärr strulat med mitt förra windows men jag ska bättra mig
  • Hannnas
    Annis76 skrev 2010-03-11 13:37:16 följande:
    Hannnnah-Fiint köket blir! Roligt att se. Hoppas att jag också snart kan lägga in lite bilder på vårt. Väntar dock på bänkskivor, kakel och lister. Så roligt nu när man börjar se hur det kommer bli. Måste åka till stan nån dag och köpa tyg till gardinerna också och fixa fönsterbrädor. 
    ohh ska bli spännande att se ert! vad är det för bänkskivor ni valt? kakel? 
    Satte upp min gardin igåååår
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14