Inlägg från: lovelylocks |Visa alla inlägg
  • lovelylocks

Hittade gravidkläder igår !!! Var hittar ni kläder ?

jag är åxå smal, har inte köpt ett enda gravidplagg..... utan har handlat på vanliga avdelningarna fast i en storlek större än jag har i vanliga fall. längre toppar och tanktops funkar ju ypperligt! har kunnat ha mina vanliga stretch jeans under hela grav, bara fäst knappen med en hårsnodd och sen haft skärp med stort spänne som täcker så att man inte ser att byxorna e öppna.
    bllev förvånad o överlycklig åxå när jag på vila och h&m hittade jättejättefina kjolar och byxor med bred mudd i midjan, verkar vara ngn sorts trend...? kunde då köpa i samma sorlek som jag har i vanliga fall, så jag kan ha dem även efter grav!

så e du smal kan du ju hitta fina kläder på vanliga avd som går tt använda... gravkläder känns som bortkastade pengar, samt att de generllt sett e fruktansvärt fula ju!

lcka till!

• lovelylocks

nda: jag är i vecka 38 och har fortfarande mina strechjeans sen innann grav. tankttops osv från bla gina tycker jag sitter jättebra, inget fel alls! tycker mamma jeansen på hm är för gräsliga! röven ser ju ut som en ladugårdsvägg och de är jättestora i låren, hua! har köpt ett par jättefina tygbyxor, lite tjockare kvalla på h&m divided, bruna med mudd i midjan, älskar dem1 har 34 i vanliga fall, köpte 36 i dessa och de funkar ypperligt.
    har även köpt pennkjolar på rea på sisters, men köpte då i strl 40 så jag kan dra upp och stänga ovan magen, får skänka till mamm sen ;)

• lovelylocks

nda: mjo jag har nog haft min mage realtivt högt, fast nu har den sjunkit, men jag har fortfarnde jeansen. men iofs, jag kan inte heller sstänga en endaaste knapp, eller de jag använder har dragkedja och den går inte att rubba :P ... men jag spänner igen med en hårsnodd och sen har jag taagit ett skärp med ruskigt stort spänne som täcker så att det inte syns att de är öppnaa! inte det bekvämaste iofs fast det funkar.... har kört med kjol hela sommaren och linnebyxor från veromoda med bred mudd upptill, svinsköna!
    men kan du inte sy in benen på mammsibrallsen då? det e ju inte så knepigt.
    har ett par mammajeans från hm, men jag ogillar resåren över magen, tycker den e en riktig pina! sen när de är så stora i benen så hasar de ju ner... inte använt dem mycket.

men veromoda och hm divided är tips, även vila, de har jättejättefina kjolar och en del byxor med mjuk mudd i midjan! tusen ggr skönare än mamma grejjer tycker jag, men då gillar jag inte grejjerna som smiter åt högt över magen. mudden på grejjerna jag köpt e typ 15 cm kanske och sitter helt perfekt utan att klämma åt.

Svar på tråden Hittade gravidkläder igår !!! Var hittar ni kläder ?