• Xperia

Missed abort

mammiz83 skrev 2011-02-24 11:16:29 följande:
    xperia: va?? jag tror jag svimmar, det är ju fantastiskt!! Grattis gumman!
    hehhe - vi svimmade nästan vi med! Både jag och mannen tittade väldigt länge på bruksanvisningen.... Har ju ett färskt mf bakom mig (4 januari) och trodde först att testet visade gamla gravidhormoner. Lyckades få ett blodprov på kliniken och fick 56 023 gravidhormoner.. När de konstaterade mf hade jag typ 7... Igår var jag på UL och fick se ett tickande hjärta!
    De tror att jag är i v8 (7+3). Tror inte riktigt på det och vågar inte gå in i ngn gravidtråd eller lista mig som gravid på FL.
    En dag i taget. Tror faktiskt att Bisolvon var vårt trick!  Testa om du inte redan gjort det.

kramar!
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2011-02-24 20:57:15 följande:
    Blir verkligen så glad för eran skull. Det verkar ju gå bättre den här gången för många av oss i tråden. Så jag tror att 2011 är vår tråds år
    Oktober är en bra månad, då är jag född
    Tror att vi som har varit med om MF eller MA kommer se graviditeten på ett annat sätt en de som varit lyckligt lottade och aldrig haft några problem. Kan fortfarande inte smälta att det lever en liten krabat i min mage som lever, känner tydligare och tydligare buffar i magen nu...
    Tack :) Jag är så glad för er skull! Tror också att 2011 är ett bra år! Oktober blir toppen :)
    Tror precis som du att vi som har mf eller ma i bagaget kommer att både se graviditeten på ett annat sätt men också kanske tiden efter det. Vi har fått kämpa och förstår på ett helt annat sätt att livet är ett mirakel än de som inte haft några problem.
    Härligt med buffar! Vilken v är du i nu?

kramar!
  • Xperia
    Tant Pruselius skrev 2011-02-25 07:58:29 följande:
    WÄJH!!!!!Underbart !!!!
    Gattis!!!

Hjärta

Här tickar tiden på och jag är nu i v 38 (37+)... inte många veckor kvar....
    Kramar till er alla !!!
    beingboring skrev 2011-02-26 12:18:24 följande:
    Tjoho! GRATTIS GRATTIS OCH HURRA! Fantastiska nyheter för er! Hjärta
    Hehhe - Tack för grattis!Skrattande
  • Xperia
    Tant Pruselius skrev 2011-02-25 07:58:29 följande:
    WÄJH!!!!!Underbart !!!!
    Gattis!!!

Hjärta

Här tickar tiden på och jag är nu i v 38 (37+)... inte många veckor kvar....
    Kramar till er alla !!!
    ojojjoj - snart i mål! kram!
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2011-02-25 11:55:35 följande:
    Jag är 18+3 idag, började känna buffar i fredags, mest på kvällarna eller när jag slappnar av efter träningen..
    Åh - redan 18+4 (idag!) härligt med buffar! kram!
  • Xperia
    bomullshuve skrev 2011-02-25 20:43:58 följande:
    Yeeeeeey vilken glädjetråd det här börjar bli!

Jag är i vecka 34 nu, och är sedan i måndags hemma på HP. Besvär som börjar komma nu; Foglossning, halsbränna (varje dag, flera gånger om dagen), nattkissning och knasiga drömmar...
    weee - redan 34! Här tickar det på! kram!
  • Xperia
    RamonaMaria skrev 2011-02-26 09:00:47 följande:
    Bebislängtan82: fick ordinerat cytotec så dom tog jag igår. Det var det värsta jag har varit med om. Vilken jävulsk smärta.
    Ja, hoppas du får ditt plus o en lyckad graviditet snart. Det här verkar ju vara lite av en lyckotråd ;)
    Bebislängtan82 skrev 2011-02-26 09:11:14 följande:
    Jag förstår det. Det gjorde dom andra gången på mig för dom tänkte jag skulle blöda ut det. Jag låg i 23 timmar med såna jäkla smärtor men det kom inte ut så dom skrapade till slut.

Hoppas du också får ditt plus snart och att det går bra då Otroligt vad många som har plussat i tråden, hoppas det smittar av sig.
    Hej RamonaMaria och Bebislängtan82,
    Jag beklagar era MF!Gråter Jag slänger över lite gravidhormoner på er och hoppas att ni fångar riktigt många! Peppkramar
  • Xperia
    beingboring skrev 2011-02-26 12:23:21 följande:
    Har haft väldigt mycket med jobb och skola senaste tiden så inte hängt med så mycket. Härligt då att klicka in i en tråd med massa roliga nyheter. Kul med rapportering från alla. Spännande för er det börjar närma sig för!

Skickar med en UL-bild på mini-människan från v 13. Är i vecka 16 nu!

Kramar till er alla fina brudar!

Åh vad häftigt! Vilken härlig bild Hjärta
  • Xperia
    RamonaMaria skrev 2011-02-26 17:40:30 följande:
    Haha, tackar! *hoppar upp i luften o försöker grabba tag i några*
    Är det någon här som har hört talas om/ tagit Albyl minor/barnalbyl för att förhindra ev. Blodproppar i livmodern?
    Hehh - nu kastar jag lite igen! Fånga!!
    Har inte testat det du frågar om. Däremot drack vi Bisolvon för att bli gravida och lyckades. Detta direkt efter mf (fick ingen mens emellan).
    All lycka och massor med kramar!
  • Xperia

Hejsan,
    Både jag och min man drack det ca 1 vecka innan ÄL. Jag fortsatte för säkerhets skull några dagar efter. Vi drack vuxendosen som anges på paketet.
    kram!

Svar på tråden Missed abort