airamanna skrev 2010-09-13 08:15:52 följande:
visst är ny härligt, vi var där i våras jag och min sambo, fast vi tyckte faktiskt bättre om boston... men det är kanske för att vi är lite lantisiga och känner oss lite bortkomna i stora staden
Jag förstår precis vad du menar med att man är trött på tips och råd... hade ju som du kanske såg en bit upp i tråden ett bryt häromdagen, och känner igen mig så väl i det du skriver. Är även i percis samma sits med kompisarna, det är i princip bara vi kvar nu som inte har en liten eller snart ska få en... Vi har ifs inte hållit på att försöka lika länge, men det snart 1 år sen vi började, och eftersom redan det känns tungt kan jag inte ens föreställa mig hur jobbigt det kan kännas med ett år till på det.... Jag hoppas hoppas att storken snart fattar att det är vår tur, för det är orättvist, hur orättvist som helst!
sköt om dig och leta upp ditt hopp igen, det finns där inne, även om det gömmer sig väl ibland.
Det finns människor här för dig!
Mamaobabba skrev 2010-09-13 00:09:21 följande:
Fy, vännen! Vad jobbigt! Du ska se att din kropp inte alls klappat ihop, den kanske bara bejöver lite längre tid på sig att "starta om"! Men.. om det är något du tänker mycket på kanske det kan vara värt att kolla upp?
Många varma kramar.
tack för dina peppande ord, de hjälper! jag tror egentligen inte heller att den har gjort det, men vissa dagar så är bara allt fel, spelar ingen roll vad man tror eller tänker....
stora kramar till dig!
Åh, blev alldeles rörd oich glad av ditt meddelande.. Sitter här å gråter en skvätt.
Är så glad att jag har er här i gruppen.. Så skönt att ni vet hur det känns, att ni lyssnar å peppar. Tack!
Klart jag ska hitta hoppet igen.. Det är bara att ta tjuren vid hornen!
Nej, oj.. Nu måste jag visst rusa! Kompisdejt om en stund!
Kram till er alla!