Isabellee skrev 2010-08-04 18:33:57 följande:
Hej alla!
Får man hoppa in här i eran tråd?
I tisdags så pkte jag till gynakuten och ville göra ett VUL då jag kände att något var fel. Det visade sig att embryot slutade växa i vecka 5. Jag trodde jag var i vecka 10.
Igår kväll tog jag några tabletter som fick det att komma ut. Idag blöder jag inte lika mycket.
Har en dotter som är född Dec 08. Hade jag inte haft henne tror jag inte att jag skulle ta det lika bra.
Jag har en liten fråga, hur länge blöder man efter på ett ungefär?
MVH/ Isabelle
Ledsen att du var tvungen att hitta hitta din väg till den här tråden men du är varmt välkommen. Beklagar ditt ma. Jag blödde lite mer än 14 dagar och sen var det ca 14 dagar innan jag fick mens. Min läkare sa att man skulle vänta med att ha sex till man slutat blöda sen var det bara att köra på du blir inte gravid förrän kroppen är redo. Lycka till..
airamanna skrev 2010-08-04 20:05:06 följande:
bläää, tant röd kom igen, och alldeles för tidigt denna gången... trodde först och hoppades att det kunde va nidblödning eftersom det kom så tidigt och så lite först och jag aldrig haft så där långsam start på mensen, men nu är det alldeles för mycket för det så får väl inse att det inte blev något plus denna månaden heller... fan va besviken man blir, även om man försöker att inte hoppas för mycket....
Vi får ta nya tag tillsammans, men jag förstår besvikelsen... *krama om*