Missed abort
Xperia, jag undrar hur lång tid efter ÄL får man nidblödning? När hade du ÄL och hur lång cykel har du för du har ju BIM 2 dagar efter mig så jag är lite nyfiken
Xperia, jag undrar hur lång tid efter ÄL får man nidblödning? När hade du ÄL och hur lång cykel har du för du har ju BIM 2 dagar efter mig så jag är lite nyfiken
Mamaobabba; välkommen hem. Jag hoppas att du haftd et underbart!
Själv hade jag en riktigt trevlig kväll igår, det blev totalt två små glas rödvin och en svag drink för min del, alldeles lagom kändes det som. Har dock spytt idag men jag tycker mig inte kunna vara bakis på det där lilla. Värst var det när jag var på gymmet och var tvungen att springa på toa titt som tätt. Inga stora spyor men iaf... Hoppas ju självklart på att det betyder att det är ett litet yngel där inne som inte gillar alkohol
Jag har BIM på Söndag och jag har lovat mannen att jag ska testa på söndag morgon innan jag går till jobbet om den inte kommit så, för han åker iväg med jobbet tre dagar sen... Hoppas hoppas, vill ju så gärna och nu börjar det kännas som om alla i min omvining ska ha barn när som helst eller redan har fått...