Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Missed abort

Anonym (Ledsen) skrev 2010-06-14 10:28:02 följande:
    Jag (TS) får skriva till mig på BF listan till 23 dec :)
    Hur är det med er andra? Bommulshuve, anonym (ledsen), sommarbebis 2010 och er som jag pratat med? Kram
    JAAA!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS, va kul!
    *kramom*
    Här går det inte alls, men jag är helt mentalt slut just nu och orkar ingenting,..
    Men det skiter vi i nu, för gud så roligt för Er!!!!!!
    Hjärta
    bomullshuve skrev 2010-06-14 18:58:35 följande:
    Jag glömde skriva att jag hade ju ett tidigt MF nyligen, så jag har nyss haft mens och inväntar ÄL denna helgen om allt är som vanligt, men det känns så...
    Det enda jag inte förstår är bara varför min ÄL alltid ska sammanfalla med andra saker som gör att jag/vi är bortresta. Kanske dålig planering men vissa saker kan man inte styra... Förra gången var vi bortresta på olika håll, den här gången ska vi förvisso till samma plats, men det känns för mig inget vidare att dra på hemma hos svärisarna tex...
    det där ställer till det lite, vår nästa ÄL sker oxå under en resa,,,,hmmm....
  • Anonym (Ledsen)

Tack för era grattis! Det känns superkul! Har dock ej varit helt problemfritt denna gång heller då jag blödit mycket, både med klumpar och utan... men sedan senaste VUL i vecka 12 har jag inte blödit något och då såg allt bra ut.
    Jag vet att det är jobbigt, jag tänker fortfarande nu skulle jag varit i den eller den veckan.... men försöker koncentrera mig på denna graviditet nu istället.
    Kramar till er alla!

• Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-06-16 19:15:25 följande:
    Jag sticker in ett huvud och säger att jag finns här.. men nu vill jag bara förföra.. hehe...
  • Anonym (ledsen)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-06-22 13:15:41 följande:
    Blir galen på min kropp nu, hade mensvärk imorse, nu är den som bortblåst. Så nu kom hoppet tillbaka om att man kanske kan vara gravid iaf. Vi får la vänta och se imorgon på bim...
    *håller tummarna hårt hårt så dem vitar*

Här är det lite snurrigt med att förstå eftersom min mens inte alls vart regelbunden efter MA't, men jag har liksom lite molnande mensvärk. Äl kan ha inträffat i helgen men oxå så sent som kommande måndag....... jag orkar inte längre räkna, hoppas, vänta, "ligga i" i perioder.  Nu orkar jag inte mer.... nu skiter jag i allt det där, det blir om det blir......
  • Anonym (ledsen)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-06-22 20:07:47 följande:
    Mensen kom idag hos PRÄSTEN
    BIM-lista

Bomullshuve - BIM 4/7
    airamanna - 4/7
    Sommarbebis2010- BIM ca21/7

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    dumma mensen

Jag kan inte riktigt sia om när min BMI är men omkring den 8/7 chansar jag på

BIM-lista

Bomullshuve - BIM 4/7
    airamanna - 4/7
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca21/7

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
  • Anonym (ledsen)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-06-30 21:01:58 följande:
    Är det nån som närmar sig BIM eller ÄL nu?
    BMI nästa vecka...tror jag. Fast ingen lär ha fasnat denna gång heller....fast vi "legat i"
  • Anonym (ledsen)

Ingen mens än, men heller inget plus..... så fröken röd kommer nog när som......

• Anonym (Ledsen)

Jag åker oxå till norrland ikväll :)
    Önskar er alla en skön sommar!

• Anonym (ledsen)

Hej alla!
    Jag fortsätter att köra undercover ett tag till.Idag 1-2v "övertiden" vågade jag så på mig ett gravtest och gissa vaad!!?
    Det visade ett stort starkt Plus! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14....
    Helt galet overkligt!
    *lyckotårar och lyckorus*

• Anonym (ledsen)
    beingboring skrev 2010-07-16 09:55:03 följande:
    Åh gud vad härligt underbart! Stort stort grattis! Hjärta
    Hjärta tack! Helt underbart och overkligt
    sugarrush skrev 2010-07-16 09:58:40 följande:
    Gud så härligt! Bamsegrattis till dig!!!!!

Förresten, jag bor i Skåne.
    tack! Hjärta
Svar på tråden Missed abort