Inlägg från: bomullshuve |Visa alla inlägg
  • bomullshuve

Missed abort

sommarbebis 2010 skrev 2010-08-01 18:04:59 följande:
    Hej hej! Jag hoppas att alla haft en underbar helg, det har iaf jag. Nu är jag FRU!!!  Vi har ju inte haft sex på nästan två veckor så när vi kom till hotellet i fredags var det dags att börja ta igen det, var ju tvungen att leva lite i synd Sen blev det så klart rajjrajj på bröllopsnatten också. Nu hoppas jag på att min man ska vakna sanrt så vi kan fortsätta ha lite skojj
    Åh Grattis till frun!!!!
  • bomullshuve
    sugarrush skrev 2010-08-02 23:57:11 följande:
    Hur orkar man med att ens syster blir gravid och är 4 veckor efter man själv skulle varit om man fått behålla barnet? Känns jättebittert just nu, och så känner jag mig så hemsk som inte kan glädjas.
    Ge mig tips hur jag ska lyckas vara positiv och glad för hennes skull. Känner mig som världens sämsta syster och vän. Hon vet dock inte om missfallet, men jag vill inte skrämma henne genom att berätta min historia... Suck!
    Min syrra födde förra helgen. Han var lite tidig. Vi var beräknade med tre dagars mellanrum. Det har kännts tufft mellan varven, det ska jag erkänna...
  • bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-08-03 15:43:06 följande:
    Jag har liknande känslor, min syster är gravid i vecka 20 nu och hon berättade att hon var gravid strax innan jag var beräknad med flickorna. Det är jobbigt, men det beror ju mest på avundsjuka. Försöker vara glad för hennes skull å så,. men det är inte alltid så lätt...

Vi väntar fortfarande på att få besked om vad som hände med flickorna men jag har inte hört nåt än och vi födde dom 1/3 så det har gått mer än 5månader nu...
    Det är inte acceptabelt! Det är dags att bli en surkärring och häxa!
  • bomullshuve
    airamanna skrev 2010-08-04 20:05:06 följande:
    bläää, tant röd kom igen, och alldeles för tidigt denna gången... trodde först och hoppades att det kunde va nidblödning eftersom det kom så tidigt och så lite först och jag aldrig haft så där långsam start på mensen, men nu är det alldeles för mycket för det så får väl inse att det inte blev något plus denna månaden heller... fan va besviken man blir, även om man försöker att inte hoppas för mycket....
    Usch och fy, jag vet precis vad du menar...
  • bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-08-04 23:34:23 följande:
    Min läkare sa att man kan inte säga hur hög risken för att få missfall igen är oavsett hur många mensar man får då det är som att kasta på en tärning, dvs slumpen som avgör om man nu inte har en historia med upprepade missfall...

Tror att jag har haft äl precis och fick nu ett skrämmande påstående av en kompis. Hon sa att man inte ska ha sex dagligen då killen inte hinner producera tillräckligt med bra spermier då. Vet ni nåt om det? Slog mig att BM rekommenderade ju varannan dag för att bli gravid och vi som är nygifta har ju haft sex minst en gång om dagen sen i fredags och nu blir jag nojjig att jag sabbat mina chanser genom för mycket sex...
    Jag har hört det, men jag har också hört att det är en skröna...
  • bomullshuve

För ett tag sedan så skrev jag ju hur jag nojjar mig över att inte ha känt nått i brösten (eftersom jag inte gjort det de två andra gångerna heller)... men, idag tror jag att jag känt mig lite lite öm eller stickning eller vad man ska kalla det... Kan lika gärna vara inbillning iofs, men jag försöker hoppas och känna efter ordentligt. Men det är ju det... känna efter ordentligt. Då inbillar man sig ibland saker. Kändes det verkligen så här igår osv...

• bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-08-08 22:16:34 följande:
    Hej hej!

Har inte kikat in här lika mycket som jag brukar, men det betyder inte att jag glömt er. Då har man varit gift i mer än en vecka Men det har inte varit den bästa starten. Kille har varit genom förkyld och hade magsjuka nu hela helgen och i fredags började jag hosta och har fruktat ont i halsen. Men vi sexade iaf fredag till torsdag minst en gång om dagen sen när magsjukan kom var jag inte sugen på honom längre ;.-)
    Vi hoppas så innerligt på att det ska ha bitit den här gången, jag har unnat mig ett glas vin då och då och vi har ätit det vi velat, en massa ost och kex...
    Vi skulle ju har bokat en sista minuten som bröllopsresa men apollo lyckades krångla med presentkort som inte kom fram på mejlen när dom skulle och så och försökte skylla det på oss även fast en del kommit fram så vi får helt enkelt skjuta på bröllopsesan....
    Jag vill klicka GILLA, men sedan OGILLA.
    Var vill ni åka på resan? Så jävla (ursäkta) trist när det strular....
  • bomullshuve

Jag hade precis börjat med RIVSTART i GI innan plusset kom... då var det bara att lägga ner...

Svar på tråden Missed abort