Missed abort
Jag kanske har missat det men finns det någon speciell anledning till KUB?
Imorgon går jag in i vecka 10+0 och jag hade inte tänkt göra det... men man velar ju...
Peppkramar till alla i tråden som behöver det!
Hej Tjejer!
Det händer mycket i tråden. Jag läser lite då och då men är inte lika aktiv på sajten över huvud taget längre. Jag tror ni har förståelse för det också. Ni är så härliga, och det här är den enda tråden jag verkligen följt. Kanske den enda som varit trevlig nog...? Ni vet vad jag menar...
Jag vill ge er styrkekramar allihopa och jag håller mina tummar och tår för er. Tårna, det är lite tricky, men jag börjar få in knixen.
Kram!
Hej Tjejer!
Det var länge sedan jag skrev nått här nu... Men jag läser så fort jag ser ett nytt inlägg.
Jag är så ledsen att en del av er inte mår bra, men jag är samtidigt glad att du sökt hjälp. Styrkekramar och kärlek till er!!
Jag ska vara gravid i vecka 17 nu enligt beräkningar. Jag börjar få lite kula, men jag vågar ändå inte tro på att det är sant. Vi har berättat för närmsta familjer och vänner, det gjorde vi tidigit men än är jag inte redo att vara helt offentlig med min graviditet... Jag vill vänta till efter ultraljudet den 12e november.
För övrigt mår jag ganska bra. Trött jämt! Äter nu levaxin pga av nått med sköldkörteln och har en hel del problem med mitt magmunsbråck (som jag alltid haft, men symptomen är värre nu).
Kramar på er alla!
Jag måste bara få skriva av mig lite. Idag köpte jag min brudklänning. Japp, jag ska vara en gravid brud. I januari (ca v 30) ska jag stå brud. Köpte ingen mammaklänning, men klänningen är just nu ca 1,5 storlek för stor. Men den kommer bli såå fin. Jag känner det på mig...
Tråden går mot ljusare tider! Underbart tjejer!!