• mammiz83

Missed abort

Isabellee: Fasen vad världen är orättvis. Många varma kramar!

längtande själ
  • mammiz83

Isabellee: Men du, loppet är kanske inte kört ändå! jag fortsätter hålla tummarna!

längtande själ
  • mammiz83

Sommarbebis: Jag kommer tänka på dig och hålla tummarna på torsdag för att allt ska se bra ut.

Jag ska på VUL i morgon för att se hur min slemhinna ser ut, förhoppningsvis får jag väl ett datum då för när vi ska sätta tillbaka en liten pingu.

längtande själ
  • mammiz83

Hej tjejer.
    Nu har jag inte varit inne på några dagar så jag är lite dåligt uppdaterad på det senaste. Orkar inte läsa ikapp.
    För min del går det i alla fall sakta framåt, på torsdag är det dags för återföringen av mina små frysembryon om dom vill vara med. Nervöst, har ju bara två i frysen så om ingen överlever upptiningen blir det ingen återföring....

längtande själ
  • mammiz83
    airamanna skrev 2010-12-09 11:35:21 följande:
    Goda nyheter Glad
    MiniHjärta finns och hjärtat slår, var lite mindre än enligt beräkning men det spelar ju mindre roll 

så nu blir det fokus på att stressa ner och göra vad jag kan för att få mini att stanna kvar 

kram till er alla! 
    Jippi!!!! Skrattande

jag är faktiskt också ganska glad idag, för teoretiskt sett är jag faktiskt lite gravid idag. Var på IVF-kliniken och fick två små "pingviner" återförda. Hoppas nu att åtminståne en av dom bestämmer sig för att bo kvar där inne i si så där 9 månader.
    längtande själ
  • mammiz83

xperia: tack! ja, jag hoppas också att de bygger sig en riktigt stark igloo!

beingboring: nej nej nej. jag hoppas verkligen att allt kommer gå vägen. Håller mina tummar stenhårt!

längtande själ
  • mammiz83

xperia: hahaha, vad rolig du är!

beingboring: det här kommer gå jättebra!!!

längtande själ
  • mammiz83

Xperia: Åh så glad jag blir! Stort bamsegrattis!!!

God jul på er allihop!
    kramar

längtande själ
Svar på tråden Missed abort