Missed abort
beingboring: Så underbart att ni fått se ert lilla pyre. Det här kommer gå hur bra som helst!
beingboring: Så underbart att ni fått se ert lilla pyre. Det här kommer gå hur bra som helst!
bomullshuve: Stort grattis!! 2011 är verkligen ditt år! kram
Xperia: jag hade ägglossning ihelgen...så gissa vad jag och sambon pysslade med.......
Som sagt, hoppet är det sista som överger människan!
Vad kul att det går så bra för er tjejer!!

beingboring: jag är övertygad om att det kommer gå JÄTTEBRA!
NadjaP: Hoppas att nästa plus kommer snart och att det håller i sig hela vägen fram!
Vad var det för en dåre som kom på det där med missfall egentligen?? Oerhört dum idé!
Jag vet, missfall kan inte skyllas på någon, men visst hade det varit skönt att veta åt vilket håll man skulle vända all sin ilska, sorg och frustration?
Hej tjejer! Vad härligt att alla era tester ser så fina ut! Ni ser, den här gången kommer det ju gå bra!
mamaobabba: vi liggger alla plussare i hasorna nu eller hur? snart ska vi också plussa!
Jag ska påbörja min sjunde IVF-behandling om nån vecka, då blir det nedreglering med nässpray så snart har ni en tvättäkta liten klimakteriekärring i tråden! ;)
RamonaMaria: Kramar om! Ingen borde behöva gå igenom ens ett MA!
xperia: va?? jag tror jag svimmar, det är ju fantastiskt!! Grattis gumman!
Herregud tjejer vad tiden går fort nu, jag tyckte ni precis fick era plus och vips känner ni sparkar och allt möjligt. Så kul!