Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Missed abort

airamanna skrev 2010-12-09 11:35:21 följande:
    Goda nyheter Glad
    MiniHjärta finns och hjärtat slår, var lite mindre än enligt beräkning men det spelar ju mindre roll 

så nu blir det fokus på att stressa ner och göra vad jag kan för att få mini att stanna kvar 

kram till er alla! 
    Hjärta wäjh! Häääärligt!
    Ta det nu lugnt och njut!!!!
  • Tant Pruselius
    Xperia skrev 2010-12-23 19:28:38 följande:
    Hänger på bomullshuve och önskar er alla en.....

alldeles fantastiskt GOD JUL och ett alldeles underbart GOTT NYTT ÅR!

lite ego: Fick idag veta att jag är gravid!! Livet leker!{#emotions_dlg.flower}Skrattande
    heja heja GRATTIS såååå roligt, kan man få en bättre julklapp?!!! kram
  • Tant Pruselius
    Xperia skrev 2011-01-06 14:52:36 följande:
    Hej vänner igen,
    Tyvärr fick jag missfall igår, så vår lycka varade typ 2 veckor. Ingen bra början på det nya året för vår del. SUCK och STÖN.
    *kramom*
  • Tant Pruselius

TS - hur har det gått för dig? Har du fått den lill* nu? Skulle vara så roligt att få höra hur det har gått för dig/er!

Jag har rätt precis 2 månader kvar till bf och denna grav har tillskillnad från den förra (med dottern) gott så förgjordat snabbt.... kanske bra det.

KRAM till alla er kämpar!
    Hjärta

• Tant Pruselius
    beingboring skrev 2011-01-17 06:58:01 följande:
    Hur står det eg till i tråden? Det är några som det börjar närma sig BF för va?
    För mig är det 8-7v kvar, gick in i v33 i lördags så det rullar på i en hisklitakt. Ska träffa läkarn i morgon pga foglossning, och rygg och ischias problem, men i övrigt är allt bara bra.....

Hur är det med er andra?
  • Tant Pruselius
    airamanna skrev 2011-01-17 10:10:49 följande:
    Jag har långt kvar till BF, ända till slutet av juli, närmare bestämt beräknat till den 24/7.... Ska på KUB-UL imorgon så är lite nervös... 

annars bra, mår fortfarande lite illa, trots v 14, men det ska väl ge sig till slut hoppas jag. ingen mage alls än, så vanliga kläder funkar fint.

kramar 
    hoppas allt ser bra ut imorgon oxch att ni får bra siffror! let us know!Lycka till!
    bomullshuve skrev 2011-01-17 18:29:19 följande:
    Jag är beräknad till den 10e april och gick in i vecka 29 idag. Mår bra, kasst järnvärde bara och därmed kass mage också pga järntabletterna. Tröttheten har kommit tillbaka men jag har varit lite krasslig så det kan ju hänga ihop med det också...
    min dotter är född den 10/4 = sveriges vanligaste födelsedag (vilket jag redan tjatat om va?? )
  • Tant Pruselius
    airamanna skrev 2011-01-18 23:00:26 följande:
    KUB:et gick jättebra, jättefina siffror, minns ej exakt i huvudet och orkar inte hämta pappren, men allt var bra, mini hade vuxit ca 2 cm sen förra veckan och sprallade runt som bara den, underbart skönt! 

härligt ! Grattis!!!
  • Tant Pruselius
    beingboring skrev 2011-01-20 08:16:24 följande:
    Vi var på inskrivning igår. Kändes bra! Är idag i v 9+3. Vi får samma barnmorska den här gången som förra så det var kul att jämföra värden mot varandra. Förra gången jag var där hade jag en infektion i urinen, den här gången var det ingenting så det känns skönt.

Tog även blodprov för KUB och hon skulle skicka remissen igår så någon gång inom tre veckor borde vi få en kallelse till UL.

Hoppas att ni alla får en härlig torsdag! Kram!
    o grattis till inskrivningen, jo det finns anledning att gratta till allt som är milstolpe

Idag ska jag till BM och lyssna på hjärtljud, väga mig Oskyldig, mäta Gravid.... spännande som alltid...
    den lill* tumlar runt och man känner att den blir större och starkare (aj!) och får det liksom trängre där inne...
Svar på tråden Missed abort