Missed abort
här är lillasyster polkagrisbebis ![]()

här är lillasyster polkagrisbebis ![]()

Jag hoppas att ingen tar illa upp av bilden, tänkte att Ni har ju vart med från dag ett många av Er....

Tack alla !!!
Nu har hon fått ett namn oxå och "slipper" enbart kallas lillasyster, bebis eller lillgris
Lovis blev det efter ett (bra?) tags funderande...
Kram och kärlek till er alla!!!

Knyttet lever inte....
Fick reda på det i torsdags och allt har varit en jävla dimma sedan dess.. Imorrn framkallas ett missfall.. FY FAN för att gå omkring med alla grav-symptom, svullen mage osv.. Känner smått panik för jag vill bara bli "normal" så att kroppen kan återhämta sig, att vi kan börja försöka igen så att hoppet tänds..
Känns så tomt och så sjukt bissarrt!!!! Här sitter jag på jobbet (!?!?!) och inväntar tisdagen så att jag kan få missfall?!?!??!?!
Jag vill påstå att jag inte kände något på mig.. Men å andra sidan så hittade jag in hit.. slump? Tur i alla fall att jag redan innan såg massor av era solskenshistorier... Tror det gör mitt helvete liiiite lättare!
j*vla s*it !!!! Det är så fruktansvärt detta...Här är oxå en "gammling" - med en liten på 4mån. Kram till er alla!
Åååååå va fantastiskt bingboring , stort stort grattis till lillgossen!!! Nått namn?
O va fint!!! Ett favvonamn!
Hur mår Ni alla? Här lunkar det på lilla Lovis är nu 8månder. Hon har fått 2 tänder och livet är bara det bästa!
Stor stor kram !