- 

Nä vad tråkigt att höra... Jag vet känslan precis då jag upplevde att det slog hårt förra månaden, fast jag inte trodde det då jag kände mig förberedd. På söndag har jag BIM, och den senaste veckan har gått SÅÅÅ långsamt...sommarbebis 2010 skrev 2010-04-27 11:16:56 följande:Fick min mens imorse Jag tog det hårdare än jag trodde att jag skulle göra. Ville ju så gärna bli gravid igen, tänk om det blir jätte svårt att lyckas igen... Hoppas att det går bättre för er.. Kramar - 

Nä vad tråkigt att höra... Jag vet känslan precis då jag upplevde att det slog hårt förra månaden, fast jag inte trodde det då jag kände mig förberedd. På söndag har jag BIM, och den senaste veckan har gått SÅÅÅ långsamt...sommarbebis 2010 skrev 2010-04-27 11:16:56 följande:Fick min mens imorse Jag tog det hårdare än jag trodde att jag skulle göra. Ville ju så gärna bli gravid igen, tänk om det blir jätte svårt att lyckas igen... Hoppas att det går bättre för er.. Kramar - 

Vi förstår precis vad du menar med att känna sig lurad. Jag hoppas du får ett bra bemötande av sjukvården och att det går så smidigt som möjligt efter omständigheterna. Välkommen till tråden, även om det egentligen inte är speciellt kul att höra till denna tråd.Anonym (en till) skrev 2010-04-28 14:44:18 följande:hej, jag har läst en bit i "er" tråd, är inte lika långt kommen i processen som ni men är helt inställd på att försöka på nytt så fort det går. Fick igår besked om att den lille inte var ok, inga synliga hjärtljud och var för liten (motsvarade v 8+1-3), enligt beräkning skulle jag varit i v 11. ska på ny koll på måndag på sjukhuset hos en läkare, var hos BM igår, för att kolla igen, så de inte bara sett fel, men det tror jag inte, känns inte så... kommer väl diskutera piller/vänta/skrapning då med gissar jag... Var väldigt ledsen igår och kände mig helt lurad, börjar kännas bättre idag, men gissar att det blir illa igen när det är dags för det där inne att komma ut, usch vad hemskt det låter, det där inne, som tills igår var vår lilla ögonsten och stora dröm... kramar till er alla och lycka till med framtiden! - 

Åh äntligen det jag väntat på så länge, lite positiva händelser i tråden!! Grattis TS!!!!Anonym (Ledsen) skrev 2010-04-30 12:19:57 följande:Jag (TS) har nyss plussat!! 9 veckor efter den senaste skrapningen.... ber till gud att det går bra denna gång! Lite komplicerat då jag ej haft någon mens emellanåt så jag vet inte hur långt gången jag är. Gjorde dock gravtest för 2 veckor sedan då var det negativt.... och haft en blödning emellan. Ska inte ta ut något i förskott denna gång...
Jag tänkte ta ett test imorgon bitti, dagen innan BIM. Hål tummarna för mig med... - 

Åh vad roligt för er!!! Jag fick ett minus igår men har räknat fel på en dag och har bim på måndag... än har jag lite lite lite hopp....
 - 

Jag tog mina tabletter hemma och min sambo var hemma med mig den dagen. Min berättelse finns här: bomullshuve.wordpress.com/2010/02/10/sad-but-true-this-is-the-story/
 - 

min mens har inte visat sig än, den brukar vara vääääldigt punktlig... kan man ha lite hopp än?? Ska jag våga testa nu? eller ska jag hålla mig till imorgon bitti??
 - 

Jag testade! Det kom upp ett negativt streck ganska snabbt, men nu tycker jag mig kunna ana ett svagt streck som bildar plus... Är det ett spökstreck? Inbillar jag mig. Jag vet inte, får nog bli ett nytt test imorgon bitti med morgonurin...
 - 

Jag håller också tummar och tår! typ... Nu vill jag bara sova, kanske två dagar och hoppas att tanten inte kommer och att jag sen får ett starkt plus direkt! Vet inte om jag vågar testa redan imorgon, kanske är bäst att vänta nån dag mer??
 - 

Jag har BIM idag ja... så jag ska försöka hålla mig ett par dagar och sedan testa igen och hoppas att tanten håller sig borta under tiden. Jag vill verkligen att det ska vara vår tur nu...Anonym (ledsen) skrev 2010-05-03 19:22:44 följande:när skulle du ha haft din mens... idag? Jag gick över 1½halv vecka (10dagar) denna gång och jag tog på BIM dagen=neg och när jag hade gått 1vecka över....