- 

Åh vad roligt!! Jag vågar bli lite glad för er!sommarbebis 2010 skrev 2010-05-24 18:34:20 följande:Jag har testat positivt idag, vääääldigt svagt dock och det var mitt på dagen bim -1 så jag ska testa imorgon med morgonurin så får vi se, vågar inte hoppas nåt... - 

Tjejer, jag vill bara säga att jag inte lämnat tråden. Jag är här och läser. Jag gläds och sörjer med er, men jag känner inte för att skriva så mycket längre. Kanske är det bara en tillfällig svacka...
Jag hade äl i helgen. Jag har inte allt för höga förhoppningar att det tagit sig då vi båda varit bortresta på olika håll osv....
Även jag kämpar med vikten. Jag joggar lite nu... jag tänkte ifall du ville ha lite stöd...
Tack och Godnatt! - 

Jag har en svacka. Jag vill bara skriva av mig... Ni är de som förstår situationen bäst...
Jag är så glad för mina vänner som väntar barn, jag är verkligen det... men det svider i mitt hjärta också. Jag vill också ha en bulle i ugnen.
Jag är nästan helt hundra på att vi missade ÄL denna månaden då vi var bortresta på olika håll... det gör mig också lite ledsen. Jag har en hel låda med gravidkläder som är helt nya och som jag vill använda... Usch. Idag är en sån där bläääig dag... - 

Ni är så gulliga och jag är så glad för den här tråden!
Nu känns det lite bättre, men samtidigt är jag ju expert på att göra mig själv olycklig eller vad man ska säga... Bara för att, så hänger jag på gravidbloggar och sajter för mammakläder och annat trams. Det gör ju inte saken bättre lixom. Fattar inte varför man gör så mot sig själv... - 

Fy fan vilken jävla tant. Byt BM för guds skull! Och boka ett privat UL. Med det vi har i bagaget är det klart att man är orolig....Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-29 09:41:28 följande:Då får du starta en egen gravidblogg! Själv vågar jag inte ens gå in på någon sån sida då jag är så rädd för ma/mf igen. Har blödit 2 ggr till och får inget ul för barnmorskan. Jävla kärring! Ska boka ett privat. - 

Jag är en ganska flitig bloggare, och när det väl är min tur så blir det nog mer där också...Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-29 09:41:28 följande:Då får du starta en egen gravidblogg! Själv vågar jag inte ens gå in på någon sån sida då jag är så rädd för ma/mf igen. Har blödit 2 ggr till och får inget ul för barnmorskan. Jävla kärring! Ska boka ett privat. - 

Haha, tack för det... Jag bloggar mest för att jag tycker att det är kul och lite för att familjen som bor långt bort ska ha lite pejl... men mest för skojs skull som sagt. Alla är i alla fall välkomna att läsa och kommentera, då blir det bara ännu roligare..Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-29 09:44:57 följande:Roligt! Jag tyckte din blogg var jättebra ju! inte läst nu på ett tag men ska göra de nu när du "påminde" mig :) - 

Jag känner att pressen stiger men... bomullshuve.wordpress.com
 - 

Jag förstår precis hur du känner. Vilken tur att det är helt ok att gnälla i den här tråden!Anonym (en till) skrev 2010-05-31 12:59:29 följande:Blä, var på en fest i helgen där vi inte kände så många, men där var en och annan gravidmage och bäbis i vagn... Har flera vänner som är gravida som jag träffat sedan MA:t och det har jag inte haft några "problem" med men nu när det var folk i allmänhet som var gravida och hade små söta bäbisar det kändes det plötslligen så orättvist igen att inte jag var det längre... Var bara tvungen att gnälla lite... hoppas allt är bra med er andra!
Dock börjar jag få dålig koll på vem som är gravidis igen och vem som inte är det? Vad säger ni om att starta en BF/BIM lista som man sen uppdaterar eftersom??
Jag kan börja, jag tror iofs inte att det tog sig den här gången men...
Jag lägger BIM högst upp då denna kommer uppdateras oftare... Fyll på vet ja...och vi kan ju lägga dem i datumordning.. dvs, närmaste datum högst upp?? Är ni på?
BIM-lista
Bomullshuve - BIM 6/6
BF-lista - 

Det är ju bara att ni lägger till er när ni vet mer... och om ni vill förståss...Anonym (Lurad) skrev 2010-06-02 19:55:09 följande:hoppar på när jag vet mer när jag kan räkna bim, blöder dessvärre än, vill att detta ska sluta nu. vill att allt ska vara som vanligt