Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Missed abort

bomullshuve skrev 2010-05-03 19:17:40 följande:
    Jag håller också tummar och tår! typ... Nu vill jag bara sova, kanske två dagar och hoppas att tanten inte kommer och att jag sen får ett starkt plus direkt! Vet inte om jag vågar testa redan imorgon, kanske är bäst att vänta nån dag mer??
    när skulle du ha haft din mens... idag? Jag gick över 1½halv vecka (10dagar) denna gång och jag tog på BIM dagen=neg och när jag hade gått 1vecka över....
  • Anonym (Ledsen)

Hej igen alla!
    Jag tror det gick åt helvete denna gången med....

• Anonym (Ledsen)

men vad fan nu hann jag inte skriva klart....
    Hej igen alla!
    Jag tror det gick åt helvete denna gången med... eftersom jag blödde ganska mycket för 2 veckor sedan och jag enligt testet är 3 veckor + så räknar jag med att jag fick missfall denna gång... och jag känner mig inte det minsta gravid, inte i brösten eller ngt alls så tyvärr... funderar på att boka tid hos gyn för att se så att allt är ute dock. Vad tycker ni ska jag göra det?
    Hoppas att det går bättre för et andra, Kramar till er!!!

• Anonym (Ledsen)

ja jag får väl göra det.... hatar detta jävla sjukhus, har bara negativa minnen därifrån :(
    Jag önskar dig lycka till iallafall, å hoppas att tanten håller sig borta.
    kramar till dig.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 19:33:08 följande:
    Hej igen alla!Jag tror det gick åt helvete denna gången med....
    Näj!
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 19:35:51 följande:
    men vad fan nu hann jag inte skriva klart....Hej igen alla!Jag tror det gick åt helvete denna gången med... eftersom jag blödde ganska mycket för 2 veckor sedan och jag enligt testet är 3 veckor + så räknar jag med att jag fick missfall denna gång... och jag känner mig inte det minsta gravid, inte i brösten eller ngt alls så tyvärr... funderar på att boka tid hos gyn för att se så att allt är ute dock. Vad tycker ni ska jag göra det?Hoppas att det går bättre för et andra, Kramar till er!!!
    har du testat?
  • Anonym (Ledsen)

ja jag har testat ju... 2 tester där båda var positiva. men jag har lärt mig att ett positivt sätt inte behöver betyda något bra. Jag blödde ju för 2 veckor sedan ganska mycket. Jag tror att jag fick ett missfall då och att jag har graviditetshormonet kvar i kroppen och att det är därför jag testar positivt...

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 20:17:38 följande:
    ja jag har testat ju... 2 tester där båda var positiva. men jag har lärt mig att ett positivt sätt inte behöver betyda något bra. Jag blödde ju för 2 veckor sedan ganska mycket. Jag tror att jag fick ett missfall då och att jag har graviditetshormonet kvar i kroppen och att det är därför jag testar positivt...
    ....men blöda kan man ju göra, och allt kan gå bra ändå. Det va ingen nidblödning då? Den kan ju vara rättså riklig.... hoppas hoppas att det går bra för Er!
  • Anonym (Ledsen)

hm jag vet inte alls jag... jag trodde att jag fick mens (har inte fått mens efter mina skrapningar ännu) och blödde ganska mycket en dag sedan slutade det... detta var för ca 2 veckor sedan.
    å nu står det på graviditetstestet att jag är i vecka 3+. alltså att det gått över 3 veckor. mycket konstigt detta :(... vad tror ni? antagligen missfall va...?
    vet ej heller när man kan boka tid eftersom jag inte har någon aning om vilken vecka jag är i /skulle varit i....

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 20:29:24 följande:
    hm jag vet inte alls jag... jag trodde att jag fick mens (har inte fått mens efter mina skrapningar ännu) och blödde ganska mycket en dag sedan slutade det... detta var för ca 2 veckor sedan. å nu står det på graviditetstestet att jag är i vecka 3+. alltså att det gått över 3 veckor. mycket konstigt detta :(... vad tror ni? antagligen missfall va...?vet ej heller när man kan boka tid eftersom jag inte har någon aning om vilken vecka jag är i /skulle varit i....
    men har man verkligen så mycket grav-hormoner i upplopp att dem inte försvinner så här tidigt i grav? jag tror på nidblödning för det sker oftast ca 1vecka (+ -) efter ägglossning/befrukting.... jag tycker du ska söka vård så får dem kika på dig....
    skönare att veta.
  • Anonym (Ledsen)

ja men jag ska nog göra det... men du vet du var jag ska ringa nånstans då? :) kan ju ej ringa gynakuten antar jag...

Svar på tråden Missed abort