Inlägg från: beingboring |Visa alla inlägg
  • beingboring

Missed abort

airamanna skrev 2010-11-16 08:12:55 följande:
    tjohooo!!! Skrattande nu har jag testat med 3 olika tester.... och de säger alla det samma, vi har ett Plus
    Grattis grattis och hurra vännen! Måste kännas fantastiskt att det äntligen är er tur! Hjärta
  • beingboring
    Isabellee skrev 2010-11-24 10:51:25 följande:
    Tack alla!

Ska på gynundersökning i morgon. Har inte blödit en droppe sedan i söndags eftermiddag. Vet inte riktigt vad det är som händer :S
    Hur har det gått för dig Isabellee? Skickar styrkekramar och hoppas på det bästa!
  • beingboring

Hej alla!

har inte orkat skriva på ett tag så jag har missat en del men hoppas att det är bra med er alla och att alla haft en mysig första advent! Här rullar livet på för fullt. Åker på arbetsresa på torsdag, är borta en vecka och några dagar efter att jag kommer hem åker sambon bort. Sedan åker vi bort tillsammans i december för att fira jul i Malaysia. Ska bli galet skönt att komma  bort till värmen lite...

Skriver in mig på BIM-listan igen då. Suck. Jag som hade hoppats på ett plus till 10/12 då vi skulle haft BF. Jaja. Det är bara kämpa vidare. Tur att man är så tuff då.. Tungan ute

BIM-lista 

beingboring - ca 12/12 2010

BF-lista

Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Tant Pruselius - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....)
    airamanna - 24/7 2011

Sjukt mycket kramar till er alla!

• beingboring
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-30 12:22:53 följande:
    Jag har visst försvunnit från listan igen så jag skriver in mig igen.

Är lite nervös, ska göra VUL på torsdag, ni får hålla alla tummar och tår för att det är bra. Vågar dock inte hoppas så mycket även om det är bra då, är då i v 7+1 och flickorna levde ju till v17+2 och v17+5.
    Håller också tummarna som bara den! Kommer gå utmärkt vännen! Hjärta
  • beingboring

Hallå! Nu är jag tillbaka från arbetsresa. Malaysia åker vi inte till förens den 19/12 så ni blir inte av med mig än på ett tag

Vad skoj det är att läsa om er som det gått så bra för och som det SÅKLART ska fortsätta gå bra för! Jag har BIM någonstans mellan fredag och söndag men tror inte det tagit sig den här månaden heller. Känns inte så.. På torsdag skulle jag och min älskade sambo tagit emot Ärtan... Tungt såklart..

I övrtigt är det bra. Skönt att vara hemma! Hoppas på lite julklappsshopping i veckan.. Både till andra och till mig

Kram på er alla!

• beingboring
    sommarbebis 2010 skrev 2010-12-07 22:30:54 följande:
    Det är verkligen jobbigt när man kommer till det datumet, det gör saknaden enormt stor då. Jag tycker att det är lite jobbigt nu att vi är beräknade samma dag den här gången som med flickorna, vad är oddsen liksom att få samma bf datum??

Förresten välkommen hem också
    Ja. En av mina äldsta barndomsvänner fick barn förra veckan och en av mina närmaste vänner nu har planerat kejsarsnitt den 16 december så då blir man ju ännu mer påmind. Men även om jag känner mig lite nere och extra påmind om det som kunde ha varit nu så känner jag mig ändå mer harmonisk än jag gjort tidigare under hösten. Känns skönt det. Förstår att det känns märkligt att ni fått samma BF-datum denna gång men det kan ju också ses som ett ganska fint tecken <3 Att flickorna är med er liksom...
  • beingboring

Hörni! Gjorde ett test imorse mest bara för skojs skull och lite för att jag har massa tester hemma efter en leverans från testlagret... och det är ett tunt tunt tunt streck. Vågar inte hoppas på något och eg är det för tidigt för att testa men kanske kanske att det tagit sig den här gången. Ska vänta och ta ett nytt på fredag men ni får hålla tummarna! Har som sagt ingen känsla i kroppen av att det skulle vara positivt.. får vänta och se helt enkelt!

• beingboring

Tack för alla tumhållningar tjejer!

Har gjort ett till test och det är fortfarande väldigt svagt men ändock två streck! Ska köpa ett digitalt och testa med imorgon så får vi se då...

Tänk om..

• beingboring
    airamanna skrev 2010-12-09 11:35:21 följande:
    Goda nyheter Glad
    MiniHjärta finns och hjärtat slår, var lite mindre än enligt beräkning men det spelar ju mindre roll 

så nu blir det fokus på att stressa ner och göra vad jag kan för att få mini att stanna kvar 

kram till er alla! 
    Åh. Hurra! Hjärta
  • beingboring
    mammiz83 skrev 2010-12-09 18:08:24 följande:
    Jippi!!!! Skrattande

jag är faktiskt också ganska glad idag, för teoretiskt sett är jag faktiskt lite gravid idag. Var på IVF-kliniken och fick två små "pingviner" återförda. Hoppas nu att åtminståne en av dom bestämmer sig för att bo kvar där inne i si så där 9 månader.
    Ville trycka på en like-knapp. Skrattande

Håller tummar för små-pingvinerna!
Svar på tråden Missed abort