Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Missed abort

Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 20:46:32 följande:
    ja men jag ska nog göra det... men du vet du var jag ska ringa nånstans då? :) kan ju ej ringa gynakuten antar jag...
    varför inte? Mvc då? men känns som ett jobb för gynakuten absolut
  • Anonym (Ledsen)

okay men då ska jag ringa dit och be om tid. tack för hjälpen :)

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 21:02:28 följande:
    okay men då ska jag ringa dit och be om tid. tack för hjälpen :)
    gör så... medela gärna hur det går ! Jag håller tummarna tills dess....kram!
  • Anonym (Ledsen)

jag ringde gynakuten men hon sa att jag skulle ringa igen imorgon så skulle jag få prata med någon om jag skulle få komma dit eller ej....

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 21:35:54 följande:
    jag ringde gynakuten men hon sa att jag skulle ringa igen imorgon så skulle jag få prata med någon om jag skulle få komma dit eller ej....
    det borde du väll för gudsskull.... vad är dem annars till för?
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-04 07:19:48 följande:
    Jag testade lika svagt denna morgonen, dvs näst in till oläsbart... men ingen tant i sikte än. Bim var igår så jag håller hoppet uppe lite till... Köper nog nya test idag, men väntar nog någon dag...
    du har inte lust att fotta och lägga ut bild, så kan vi ju se om vi ser ett plus eller så... men det låter ju som om det kan vara nått på g....hoppas!
  • Anonym (Ledsen)

jag håller tummarna för dig bommulshuve!!
    Och får tillägga att du (och ni andra såklart) varit otroligt stöttande i denna tråden.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (en till) skrev 2010-05-04 10:46:24 följande:
    tack för att ni delar med er av era erfarenheter. Jag känner att jag känns skönt att va på sjukhuset, har blivit lovad eget rum och vill ha tillgång till hjälp och smärtstillande vid behov. Fick Mifegynen idag så nu är det igång, känns skönt i det ledsamma, att få bli klar med det här.Håller tummarna för er andra och era test!!!! heja på plus! hoppas hoppas!hur tycker ni det känns inför nya graviditeter, känns som att man kommer vara så himla orolig, även om det är en ny och inte har någon samband med tidigare missfall bla bla bla och vad alla säger så tycker jag själv att det känns jätteoroligt att försöka igen, man vill ju inte behöva gå igenom det här igen, för det är för jävligt (men det vet ni ju allihopa...)
    jag försöker att inte tänka så mycket på det men om man lyckas bli gravid igen så klart man kommer vara jätte orolig. Dock så är det ju så med livet i det mesta... man vet aldrig hur det slutar eller vilken väg det väljer... skit jobbigt!

Hoppas det går så smidigt och lätt som möjligt för dig.

KRAM
  • Anonym (ledsen)

Hur har det gått, bomullshuve???

• Anonym (Ledsen)

Jag ska få komma in om en vecka till gyn och kolla. Men nu är jag tvärsäker på att det var missfall jag fick. Har inga gravsymptom alls, inte ens ömmande i brösten. Så jag räknar med att jag inte är gravid längre, men ska in ändå bara för att kolla så att det inte är någon infektion eller liknande.... SUCK! Plusset varade ju inte länge :(
    Hoppas att det går bättre för dig bommullshuve.

Svar på tråden Missed abort