Inlägg från: Kexchokla |Visa alla inlägg
  • Kexchokla

Jag fyller år idag, vad brukar ni få eller ge bort i present?

Ja, som sagt, jag fyller år idag men inget speciellt så det är inget att fira. Men undrar lite vad ni andra brukar få i present när ni fyller, får ni något överhuvudtaget? Kommer det många och firar eller är det bara familjen, sitter du ensam? 
    Hur tänker du när ni ger bort presenter, köper ni något personen önskat sig eller som ni tycker att h*n behöver eller känner ni att ett presentkort alltid funkar?
    Tänkte det kunde vara roligt att höra hur andra familjer har det.
    Stort Grattis till er andra FL:are som fyller år idag! 

• Svar på tråden Jag fyller år idag, vad brukar ni få eller ge bort i present?
  • Kexchokla

Tack för gratulationerna.
    Tyvärr så anser min familj, den lilla jag har att denna dag inte är någon speciell dag. Har haft några stycken som sms:at och ringt idag och förhoppningsvis så kanske nån kommer till helgen för att fira mig.
    I min omkrets så tycker jag alla "skäms" för att de fyller och tycker inte att det ska firas. Vilket jag tycker är synd.
    Jag tycker att det är lika roligt att hitta en bra, fin , rolig present åt någon som det är att få en present.
    Av sambon idag fick jag ett presentkort (vilket jag grymt mycket ville ha) och ett nytt Wii spel som ska testas ikväll. Jättenöjd!
    Middagen får jag fixa själv men det gör jag så gärna och då blir det vin till.

• Kexchokla

Sambon ville oxå först att vi skulle gå ut å äta men vi båda tycker om att ta ett glas till maten och taxi hem kostar över 400 kr så just nu känns det som att vi får det mysigare hemma.

Svar på tråden Jag fyller år idag, vad brukar ni få eller ge bort i present?