Mammaledig i Kareby/Kungälv
Hej!
Nyss nyinflyttad till Kareby/Kungälv. Känner nu efter ett tag att det vore kul att träffa andra mammalediga att fika, promenera och prata lite med. Hittar heller inte så bra här ännu. Någon annan hemmamamma här?
Hej!
Nyss nyinflyttad till Kareby/Kungälv. Känner nu efter ett tag att det vore kul att träffa andra mammalediga att fika, promenera och prata lite med. Hittar heller inte så bra här ännu. Någon annan hemmamamma här?
Hej! Kul att se några här! Vet var Romlanda ligger, men ej Komarken. Vore kul att hitta på ngt. Kanske i Kungälv?
Ngn som har förslag?
Johanna
God morgon!
Vi bodde tidigare i Göteborg och hade där hunnit få upp en hel del att göra... Jag har gått på babymassage, babysim och nu går jag babyrytmik inne i Gbg varje tis.
När jag inte hade ngt att göra brukade jag gå på babysång eller sagotund el bara ta en fika och promenad med vänner.
Nu när jag flyttat ut försöker jag hitta på lite saker här för att inte åka till Gbg så mkt. Jag har varit på öpna förskolan i Kareby, men då var det mest äldre barn där...har också varit på sagostund på biblioteket, mycket mysigt.
Jag vill ut och gå mer, saknar det, men avsaknandet av gåendet beror nog mest på vädret, det är svårt att gå på dessa vägar. Framför allt är jag van med spontanta fikan m.m det saknar jag nog mest nu =(.
Hej!
Kan vi inte dra ihop ngt på tex måndag eller torsdag nästa vecka?
Johanna