Inlägg från: Love is everything |Visa alla inlägg
  • Love is everything

Carlanderskatöserna del 19

Majsanna: Läste på din blogg och i en annan tråd (som jag själv inte vågat gå med i än) om vad som hänt.... Skickar cybervärldens alla kramar till dig just nu!!!! Hoppas du stannar kvar hos oss här och att ni tillsammans orkar samla ny kraft! Jag tror på dig! Hjärta
  • Love is everything

Grattis Vinterland!!!! Lycka till nu imon! Skrattande

Ska på mitt första VUL imon, behöver de där braiga tummarna ni höll för mig sist!!!!! Flört

• Love is everything

Hinnsäcken mätte 7x8 mm och däri fanns vårt lilla gryn med ett fladdrande litet hjärta! Vi är överlyckliga!! Ska tillbaka i v.8+0!

• Love is everything
    Vinterland: Synd att det inte blev frysisar, men det är säkert för att du fått ett riktigt guldägg!! SkrattandeHåller mina tummar för dig! Hur känner du dig annars? När börjar testandet? Flört

Tänkte kolla... När har ni fått information om att sluta med vagitorierna om ni skulle bli gravida efter insättning? Min läkare pratade om att sluta efter vecka 12. Och sist vi var där sa han att jag kunde sluta nu direkt.... Hänger inte med riktigt? Man vill ju inte riskera något pga att sluta för tidigt.....

Hur mår ni annars?? 
  • Love is everything

Åh, vad tråkigt!!! Kan det inte ha varit sprutan ändå då? Om du tog den den 26:e så är det ju bara 8 dagar sen... Och om man tagit flera som du gjort kanske man har en högre halt av hCG än de som bara tagit en? *funderar* Hoppas samtalet med TB blir bra och att ni får möjlighet att starta en ny omgång!!! Många kramar

• Love is everything

Åh, vad gött med 2 semestrar! Det är ni väl värda!! Vi fick också massvis med energi när vi varit iväg på resa och tagit uppehåll... Mina blastocyster har också varit tipptopp men aldrig velat fastna! Testade blodförtunnande sprutor Fragmin denna gång och det tog ju sig! Så jag håller alla mina tummar för dig till i maj att det var detta som fattades!!!!

• Love is everything

Håller alla mina tummar för dig Sötisa!!!!! Ni är verkligen värda ett syskon nu! Tänker på dig!

Majsanna: Finns inga ord som tröstar tillräckligt.... Jag håller på dig/er och önskar er det bästa tillslut!!!! Det måste som sagt bara fungera!

Lillis79: Hoppas IVF är det rätta för er och att du lyckas snart med ett "riktigt" pluss!!

Csillag: Har du inte tjuvtestat än??? Jag hade blivit tokig av att vänta så länge... Håller tummarna för att det ändå är positivt!

• Love is everything

Vi tog allt på mannens lön! Inga problem! Jag hade ingen möjlighet att få ta på mitt jobb, de använde sig inte "av sånt".... Däremot var hans jobb så schyssta att de delade upp det på två månader denna gången!

• Love is everything

Csillag: de tidigare 3 insättningarna jag gjorde började jag jobba direkt efter. Den sista gången nu var jag hemma i 2 och 1/2 vecka utan att lyfta ett finger!! Är i v. 15 nu.... Om det var det som gjorde det vet jag inte! Sökte mycket på immunologiska orsaker till att vi aldrig lyckades och kom fram till att man kan ha ett alldeles för bra immunförsvar för att kunna bli gravid, kroppen tror det är en infektion och stöter bort det. Under ET hade jag en hemsk förkylning, mitt immunförsvar var alltså lägre under tiden som ägget skulle fästa! Dessa två komponenter verkade vara grejen för mig! Lycka till!!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19