Hemflyttad: Ja, du har ju såå rätt... Men det är så svårt att tro när man bara får minus hela tiden... Jag tror du kommer plussa, jag har det på känn så jag ska hålla tummarna för dig!
Sötisa: Tack för hoppet, det behövs! Hoppas det kan ändra färg till nästa vecka. Tyvärr har jag ju fått mens dag 12 och 13 innan och 12 är ju redan på måndag. Så jag vet inte... Har haft mycket mensvärk idag, eller molvärk som min sambo bestömt att jag ska säga!
Vädur78: Fy, tråkiga bemötanden gillar vi inte!

Särskilt inte när de vet ens historia och när man sagt till innan hur det har upplevts! Lyckligtvis är de ju övervägande gånger bättre än många andra doktorer man stött på genom åren! Lycka till nu iallafall!! Hur många äggblåsor tömde de? Jag har testdag nästa torsdag egentligen! Men får som sagt mensen på måndag eller tisdag enligt erfarenheten. Tror också vår enda chans är att köra på med IVF efter detta.... Kommer nog bara köpa enpack till att börja med då vi fått bra resultat på det!
Loppanlängtan: Tack för peppet!!! Det behövs verkligen.... Hur har ni andra råd med alla behandlingar? Jag vet inte hur vi ska göra. Att låna känns ju sådär men att spara ihop tar ju ett tag.
För övrigt så har jag fått reda på 2 till på jobbet som är gravida. Så nu är det (HÅLL I ER!!!!!) 14 stycken gravida på min avdelning!!!! En vanlig sjukhus-avdelning pratar vi om nu, inte ett IKEA-lager eller nåt.......