Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vilken ålder var era barn när ni började med juniorstol?

Kanke ska köpa en junior stol på Ikea. Hur gamla var era barn när dem började använda det?

Akiim är mitt liv 071004
  • Svar på tråden Vilken ålder var era barn när ni började med juniorstol?
  • TereseA

När jag säger att han ska sätta sig så sätter han sig alltid på kökstolen..så han verkar gilla att sitta där..därför jag tänkte man kunde köpa en sådan stol och prova. Kanske kan vara svårt att ta sig upp..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Ellabus skrev 2010-02-11 10:37:32 följande:
    Om jag inte missuppfattar din sidfot så är din son nästan exakt en månad äldre än min. Min son hade inga som helst problem med att ta sig upp på stolen eller att klättra ner från den utan att trilla. Vår är från IKEA, minns inte namnet på den men den är vit i plast med aluminiumben och ett litet fotstöd fram. Problemet var som sagt att han lite för gärna klättrade upp och ner och även kom på att han kunde flytta runt den när vi inte såg, klättra upp och ställa sig på den och börja plocka i både skafferiet och överskåpen i köket...
    ok..låter kul.Du har nog den Gasell stolen.Vi har den oxå.Jo funkat jättebra.Suttit flera ggr idag.Lite svårare att ta sig ner men upp är inga problem.Tycker den är ganska bred i sitsen oxå så han har inte ramlat ner än.
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vilken ålder var era barn när ni började med juniorstol?