• jennijen

ljus för våra änglar

En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...

• Svar på tråden ljus för våra änglar
  • Uffesson

Älskade barn... vår finaste skatt.

6 månader, hade du varit just nu.

För att vi aldrig ska beskåda ditt vackra hjärta leva, är mitt skadat, sedan dagen då du föll.

Vi älskar vår liten, älskar så.

För alltid, vår liten, vi saknar dig så!

HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

• Barn6

Saknar dig min älskade ängel Lucas

• p0ppaN

Jag saknar dig Lilly...
    Längtar så till vården så jag kan fixa fint vid din plats!

Puss! Mamma älskar dig

• ekbo86

Ingrid mitt hjärta.. idag har vi tittat på platsen du ska få ligga vid..blir så fint så fint. Din kusin Vera berättade häromdan att du änglar med Pippis mamma...ja det är tur du får hänga med henne varje dag.

Vi pratar och tänker på dig var dag..du finns i mina tankar dygnet runt...min kropp längtar efter dig så..mitt hjärta slår för dig..jag och dina pappa säger varje dag att du är bäst,så stark och att vi älskar dig så.

Ingrid,jag är så stolt att få vara din mamma!! 

Älskar dig 

• p0ppaN

Jag kan inte förstå att det är exakt 3 timmat och 2 minuter sedan det är exakt 6 månader sedan du låg på mitt bröst, helt färsk..

Älskade du, jag saknar dig så!

Imorgon är det även 16 veckor sedan mitt hjärta slets itu och du fick vingar..

• Penny79

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och saknar dig min fina lilla gosse!!
    Mamma älskar dig otoligt mycket! Hjärta

• finskaflikkan

Idag skulle du fyllt 11månader min fina ängel Nicole! Hjärta
    Vi saknar dig såååå himla mkt!!!
    Tänker på dig dagligen!

Idag ska din pappa till graven och göra fint! Mamma kan inte följa med
    Men vi alla 3 ska till dig på din 1årsdag och fira!

Puss på dig min finaste ängel! Hjärta       

• kattis1986

Du finns i mina tankar, mitt hjärta och mitt liv. Varje sekund av varje dag och resten av mitt liv! Älskade finaste pojke, min Gustav!

Svar på tråden ljus för våra änglar