ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
Älskade ängla-son. Idag är det exakt ett år sedan vattnet gick och du föddes dagen efter (i morgon den 4:e februari). Du var så söt, vacker, älskad och efterlängtad men så obotligt dödligt sjuk...Minnen med glädje, vemod och sorg i en stor blandning och jag kommer alltid bära ett stort hål inom mig av saknad efter dig
. Jag hoppas så att du får en fin födelsedag i morgon där du nu är. Vi kommer förbi med blommor och presenter och sjunger för dig - det är och förblir din dag min älskade kämpe! 
Tusen pussra, kramar och tanker till dig från,
mamma
som saknar dig mer än ord kan beskriva.
Idag är det 1 år sen din begravning
1 år sen vi var tvugna att ta farväl
1 år och en månad sen du föddes
♥
Du är saknad!
Dagarna, månaderna och åren går, tänker på dig min älskade lilla pojke, saknar dig så oerhört mycket.
För ett år sedan begravde vi den vackraste lilla ängeln ...
Mormor saknar dej ...

och Mamma så klart!
Dagarna går och snart fyller du två, den värsta och bästa dagen, träffade din pappa men förlorade dig ett år senare, saknar dig och Nenne så, drömmer att vi ses på en strand och jag får hålla dig i min famn bara en gång till! Mamma älskar dig Bellan
Alla hjärtans dag men utan mitt lilla hjärta som lämnade oss 14/4 2011. Du är så saknad och älskad och jag önskar så så så att vi ses igen någon dag...
Puss och kram från ,
mamma

Älskade Milia
Hoppas du får en bra Alla ♥ Dag tillsammans med alla andra Änglar
Älskar dig!
Mitt finaste lilla hjärta! Kommer snart och tänder ljus hos dig. Älskar dig mest av allt, du finns alltid i mina tankar!
Många kramar / mamma
Min vackra Nicole! Vi saknar dig alla här nere på jorden!
Colin prata till dig igår! När vi givk hem från dagis, så peka han upp mot himlen och sa att Kicole sessen..
Värkte i mitt hjärta då!
Hoppas du får en underbar alla hjärtans dag med dom andra små! 
Mamma, pappa och storebror älskar dig!