MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Johanna sitter och tittar på konståkning och säger Titta pinsessan dassar (prinsessan dansar)
Vattkopper har det gått hela hösten på Leyas dagis men hon har klarat sig.
Hon spydde tydligen bara på dagis igår och sen åt hon lunch hemma som hon fick behålla och hon har varit pigg och så. Hade ju tagit ledigt idag för nu har jag varit hos hudläkaren som inte visste vad det var, trodde på svamp men har skickat in en biopsi och lite hudavskrap... Ska testa daktacort. Pevaryl hjälpte ju absolut inte utan det blev värre av den. Så vi får se!1q
och min smarta läkare skrev ut pencellin mot min öroninflammation med spruken trumhinna (precis som jag trodde). Smartingen lyckades att skriva ut 20 tabletter - det ska tas 2 st 3 gånger om dagen i 5 dagar. Hur man får det till 20 undrar jag...
Melisabeth;
God morgon Här har vi strålande sol idag Johanna kom i morse och sa Mamma kom, Hanna ha josa nänning. Hanna dassa vackej
Här har vi också sol idag , men -24 grader imorse. Nu är det -13 i solen . Tyvärr så ska det ju komma mer snö till helgen igen, hoppas verkligen att de har fel denna gång.