• 2små2stora

MajMammor 2007 15

Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Linthe
    memba skrev 2012-01-15 11:42:03 följande:
    God fortsättning!

Vi var på ultraljud i veckan, och allt såg bra ut! Så nu är det bara att hålla tummarna, är i v 14 nu tror jag! Men den här lille har fått mig att må sämre än med grabbarna, och jobbigt när man redan har 2 att ta hand om! Gubben tröttnar nog snart på mig, vi har ju ingen avlastning i närheten så blir ju han som får ställa upp!!

Idag vaknade jag med migrän, vilket jag aldrig har, samt yrsel, så lite ofrivilligt tog han med ungarna ut!!

Grattis till pyret i magen men trist att du mår så dåligt. Hoppas att det blir bättre snart.
  • Mevea

memba: grattis! Hoppas han kan hjälpa dig lite mer med gladare humör sen. Och att du mår bättre snart!

Jag har varit sjuk mem hela tiden ett bra tag nu. Varken kunnat träna eller ta enkla promenader. Vilket gjort att jag mår skit i kroppen igen. Men idag var jag ute i skogen (barnen är hos deras pappa) och jag kände mig frisk i kroppen. Äntligen! Så imorgon blir det nog en sväng till gymmet. Började där förra hösten, men fick avbryta och sen blev jag som sagt sjuk...

Pluggar annars och står i. Kul, för barnen . Dom vet snart mer om cellen och dess uppbyggnad än vad jag gör

V har fått Tavegyl ett par nätter nu. Han har inte annars fått på nästan ett år, men så en natt vaknade han och det kliade och kliade. Fick tips om en läkare som jag ska försöka få tid till. Han är aldrig eksemfri ju, bla.

• mumia

Memba - Grattis till bebbe i magen! Visste jag inte...men du kanske inte sagt nå tidigare Hoppas du får må bra snart!

Mevea - Vad pluggar du för någe?

Jolina & Lukas
  • Mevea
    mumia skrev 2012-01-15 21:20:01 följande:
    Memba - Grattis till bebbe i magen! Visste jag inte...men du kanske inte sagt nå tidigare Hoppas du får må bra snart!

Mevea - Vad pluggar du för någe?
    Halvtid, till receptarie. så mycket kemi blir det. Men jag ska hitta något annat Provat på och det passar mig inte.
  • memba

Mumia: Nej, det har nog varit i syskontråden jag har beklagat mig

• 2Fina

Hej hej, Blindness/Darling pink här, jag passade på att byta signatur nu när det var gratis

Hur är läget med alla?  

»-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Linthe

Byter också signatur, mammatirra, Tess82.

Allt är bra med oss, börjar ny-gamla jobbet på måndag så nu blir det ordning och reda och rutiner igen. 

• 2små2stora
    2Fina skrev 2012-01-21 13:04:29 följande:
    Hej hej, Blindness/Darling pink här, jag passade på att byta signatur nu när det var gratis

Hur är läget med alla?  
    3busfrön här

Nu börjar barnen återhämta sig från förkylningen de drog på sig efter 1 vecka på dagis.  

~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • mumia

Hej på er!
    Ikväll har vi varit iväg på medaljjaktens fjärde deltävling
    Vad?? undrar ni säkert...
    Jo Norbergs skidklubb anordnar en skidtävling varje år för barn upp till 14 år. Jolina är med i skidklubben och tränar en gång i veckan och har nu startat i tävlingen för 4:e gången. 5:e och sista tävlingen är nästa söndag. Om man har fullföljt 3 av de 5 loppen får man pokal. Ni må tro Jolina är stolt nu när hon vet att hon ska få en pokal

Jolina & Lukas
  • 2Fina
    mumia skrev 2012-02-09 21:03:10 följande:
    Hej på er!
    Ikväll har vi varit iväg på medaljjaktens fjärde deltävling
    Vad?? undrar ni säkert...
    Jo Norbergs skidklubb anordnar en skidtävling varje år för barn upp till 14 år. Jolina är med i skidklubben och tränar en gång i veckan och har nu startat i tävlingen för 4:e gången. 5:e och sista tävlingen är nästa söndag. Om man har fullföljt 3 av de 5 loppen får man pokal. Ni må tro Jolina är stolt nu när hon vet att hon ska få en pokal
    Vad duktig hon är! kul för henne och bra morot

Här har Billy haft krupphosta ett par dagar och nu har Leya också börjat låta som en hund, Billy har haft jobbigt inatt så han blir hemma idag. Leya vill dock till dagis så jag vet inte riktigt.... tycker det är jättesvårt när man vet att någon av oss ska vara hemma med Billy och så lämna Leya på dagis, känns lite mysko, hur många gör så liksom? Men jag tror vi lämnar henne där och kanske hämtar henne tidigit istället....
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15