MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är 

Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är 

memba: grattis! Hoppas han kan hjälpa dig lite mer med gladare humör sen. Och att du mår bättre snart!
Jag har varit sjuk mem hela tiden ett bra tag nu. Varken kunnat träna eller ta enkla promenader. Vilket gjort att jag mår skit i kroppen igen. Men idag var jag ute i skogen (barnen är hos deras pappa) och jag kände mig frisk i kroppen. Äntligen! Så imorgon blir det nog en sväng till gymmet. Började där förra hösten, men fick avbryta och sen blev jag som sagt sjuk...
Pluggar annars och står i. Kul, för barnen   . Dom vet snart mer om cellen och dess uppbyggnad än vad jag gör
 . Dom vet snart mer om cellen och dess uppbyggnad än vad jag gör   

V har fått Tavegyl ett par nätter nu. Han har inte annars fått på nästan ett år, men så en natt vaknade han och det kliade och kliade. Fick tips om en läkare som jag ska försöka få tid till. Han är aldrig eksemfri ju, bla.

Memba - Grattis till bebbe i magen! Visste jag inte...men du kanske inte sagt nå tidigare   Hoppas du får må bra snart!
  Hoppas du får må bra snart!
Mevea - Vad pluggar du för någe?

Hoppas du får må bra snart!
 Hoppas du får må bra snart! Provat på och det passar mig inte.
  Provat på och det passar mig inte.

Mumia: Nej, det har nog varit i syskontråden jag har beklagat mig   

Hej hej, Blindness/Darling pink här, jag passade på att byta signatur nu när det var gratis   

Hur är läget med alla?  

Byter också signatur, mammatirra, Tess82.
Allt är bra med oss, börjar ny-gamla jobbet på måndag så nu blir det ordning och reda och rutiner igen. 

Hej på er!
Ikväll har vi varit iväg på medaljjaktens fjärde deltävling   

Vad?? undrar ni säkert...
Jo Norbergs skidklubb anordnar en skidtävling varje år för barn upp till 14 år. Jolina är med i skidklubben och tränar en gång i veckan och har nu startat i tävlingen för 4:e gången. 5:e och sista tävlingen är nästa söndag. Om man har fullföljt 3 av de 5 loppen får man pokal. Ni må tro Jolina är stolt nu när hon vet att hon ska få en pokal