• Bevabus

    We're just good friends

    Här är den FJÄRDE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop! {#lang_emotions_laughing}
    Det är tillåtet att prata om allt mellan himmel och jord här inne, men vi försöker ändå att behålla minnet av vår älskade Michael levande
    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till gruppen om någon är intresserad

    "Just because it's in print doesn't mean it's the gospel" - Michael Jackson

    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg
    All we want for Christmas is Michael - 15018 inlägg


    Sing for the moment
  • Svar på tråden We're just good friends
  • mona83

    Tobias är björkallergiker och då kan det bli nån korsallergi så man reagerar på bla äpple. Det har han gjort när han har ätit äpple en ggr.
    Så för ett tag sedan så fanns inte det sköljmedlet jag skulle köpa så då köpte jag det jag tyckte luktade godast vilket var med äppeldoft. Har använt det sköljmedlet nu i säkert 3 veckor och nu idag så började han reagera på det, tror vi iaf ( jag och min mamma). Hade allergiska utslag som kliade på kroppen i fm. Så han fick ta en dusch och ta på sig kläder som inte var tvättat i det sköljmedlet.
    Nu ikväll när pyjamasen åkte på så kom dom tillbaka.... Så han fick en slurk clarityn.
    Känns så skumt att han reagerar när han ju faktikst inte ätit äpplet utan bara har kläderna på sig och att han inte reagerat tidigare...

  • Brooke
    Tobias är björkallergiker och då kan det bli nån korsallergi så man reagerar på bla äpple. Det har han gjort när han har ätit äpple en ggr. Så för ett tag sedan så fanns inte det sköljmedlet jag skulle köpa så då köpte jag det jag tyckte luktade godast vilket var med äppeldoft. Har använt det sköljmedlet nu i säkert 3 veckor och nu idag så började han reagera på det, tror vi iaf ( jag och min mamma). Hade allergiska utslag som kliade på kroppen i fm. Så han fick ta en dusch och ta på sig kläder som inte var tvättat i det sköljmedlet. Nu ikväll när pyjamasen åkte på så kom dom tillbaka.... Så han fick en slurk clarityn.Känns så skumt att han reagerar när han ju faktikst inte ätit äpplet utan bara har kläderna på sig och att han inte reagerat tidigare...
    finns säkert något ämne som har med äpple att göra..
  • MissLilo

    Nu e jag med den nya tråden också. Ska srax slita mig. OS börjar snart....

  • Ogabinne

    Åh, det blev mitt förslag! Vad bra!

    Morning btw!

    Slänger in en gammal goding. Gah. I go blind by all the sexyness.. {#lang_emotions_cool}
    ">

Svar på tråden We're just good friends