Inlägg från: the jeryds |Visa alla inlägg
  • the jeryds

Vi fortsätter, Bf aug 10

hAHAHAHA pregga, så gör jag med, sitter ofta ihopkrupen vid frukostbordet ocg då djävlar sätts det igång. Har dock inte fått något jätte uppenbart än. ibland som puttar ibland som gaser... Har fortfarande ömma bröst, även om det kommer och går lite.

• the jeryds
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • the jeryds

hoppades som attan att det skulle bli rätt nu med bf listan , verkar som det blev det . o Känner mig mallig och tuff för detta! :)
    Ville inte att mitt första intryck i tråden skulle vara "pucko"
    Haha. tack för det varma välkommandet, här ska jag nog trivas :)
    Är det många från göteborg? 

Ja, pregga nu orkade jag inte hålla mig mer :) Känns som ett mysigt gäng som jag säkert kommer trivas med.

• the jeryds

hehe japp det stämmer =) det var väl kanske det mest som lockade, annars hade det vart jobbigt att hoppa in i en tråd där alla är så täta. men nu kände jag mig ju lite trygg med dig iaf =) Så trädde fram. Jag recis du o jag kan ju amma ikapp till sommaren :) Har ju dessutom varsin stor upplaga barn med, som kanske kan spela DS HAHA :) Ingen mer i tråden från göteborg?

• the jeryds

hihihihi. då har vi en match!!! din dotter med min son :D Vi kan ju hänga var dag !!! :D nybildad famij... haha
    Gör ongar nått annat än att spela nu för tiden??!

• the jeryds

ja fööör mkt, tycker hela hemmet är fullt av spel. å är det inte det så är det en laddare man snubblar på! HUuua.

Jagh ar haft mkt problem med blödningar, spricknigar hemmorojder när jag är hård i magen. Min räddning har vart stora kaffekoppar på morgonen. Så passar jag på att tömma tarmen då... sen dess har det vart lugnt. men det står ju att det nu ska bli mer probl i den regionen just för det ökade blodtrycket och mängden osv. så det får du se som ett av dina symptom :D mår man inte illa, trillar skitan isär.

• the jeryds

malten: Tack ska du ha =)

Pregga och knyzzel. Ja där har vi det! Knipsa gubbar är kul...

Har mått jobbigt idag, inte sjuk men långt ifrån bra. Konstigt. haft mycket magknip vart riktigt jobbigt i perioder. Nu har det lugnat ner sig. var en stund på eftermiddagen som jag nästan trillade ihop bara. Blev herre jösses illamående, så salivet kom i mun, tappade all färg i nunan. fick en skyhög puls och kände mig allmänt frånvaro. riktigt obehagligt. tom gubben såg o förde mig till sängs. Någon som känner igen detta?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10