• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sulfur76 skrev 2010-03-01 09:06:06 följande:
    godmorgon! Här skrivs det för fullt när man inte hunnit vara inloggad i helgen, har jobbat hela helgen.pregga här är en till som går in i v 17 och magen börjar växa på nu ordentligt, den är lika stor nu som i v 24-26 med tredje dottern så man undrar vart detta ska sluta :)Har varit inlagd på sjukhus hela natten med min minsta som slog i huvudet så illa att hon fick en mjuk bula lika stor som en golfboll och när man satt med henne på magen hela natten och övervakade så undrade man vad man gett sig in i igen?ännu en som man ska oroa sig över (jag är en väldigt överbeskyddande mamma som har svårt att släppa taget om mina små)ja tänk den som endå fick värpa istället för att föda .........
    Men gud stackars liten!! usch man får så ont i hela kroppen när de små gör illa sIG: Hoppas hon slipper att ha ont länge.

Kram!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Jag har en fråga... Är det någon mera än jag som får jätteont där ryggen slutar alltså skelettet hur ska jag förklara? Typ innan "rövskåran" börjar... Går jag omkring mer än en timme har jag helvetes ont där yp som att någon skulle ha topsparkat mig hur mycket som helst. Det är inte första gången detta händer för mig och nu börjar jag tycka att det är jobbigt på riktigt och jag tror inte att det bara går över längre som jag tidigare trott...

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-01 16:49:05 följande:
    hahaha rövskåran, asg...näe skämt åsido.jag kan få lite ont i ryggslutet men det är nog pga ökad vilkt som man inte är van vid. Blir ju en belastning för ryggen. Hoppas ni hade trevlig idag du å stumpan :) va filmen bra? nu måste jag snart sätta mig på fingrarna då jag blir as förbannad på en idiot i en annan tråd..hahahahaa
    Nä filmen var inte skitbra men det gjorde inget vi hade det jättemysigt idag, vadkjag älskar min flicka! {#lang_emotions_heart}

Näääää.... sätt dig inte på dina fingrar utan logga ut nu, jag ringer dig istället så får du annat att göra. Logga ut nu, jag vill inte ha dig bannad igen {#lang_emotions_tongue_out}
  • carohl

Men usch jag kollade den tråden och det är ju hemskt...

Jag ska fortsätta att kolla på filmen nu {#lang_emotions_laughing}

• carohl

God morgon allihopa!

Jag vaknar med en härlig varje huvudvärk. Hemskt är det...
    Aja jag är ledig och min dotter har sportlov så vi bara är och det underbart!

Nu fick jag telefon...

• carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-02 10:37:23 följande:
    Tror helt ärligt inte jag skulle få ett ul bara för jag är orolig när jag inte blött eller nått.Dom öär inte så generösa här
    Men herregud du MÅSTE ju kolla upp det, gör ett privat om inte annat det handlar ju för sjutton om din bebis!
    Jag blir orolig för din skull och hoppas att det går bra.

Hoppas inte din karl har påverkat det för mycket psykiskt så att du mår så dåligt men som sagt kollar du upp det och allt ser bra ut kan du ju slappna av.

Kram
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-02 11:24:36 följande:
    Ska man ringa bm och säja man är orolig och vill ha ett ul nu?
    JA! Jag skulle ha ringt 1177 för länge sen om jag hade varit du. Kvinnokliniken har ALLTID jourtider för såna här tillfällen.
  • carohl

Hej tjejer!!

Jag har gjort massor här hemma {#lang_emotions_smile} Jag har borrat och rensat babyrummet, vi ska börja lägga golvet ikväll!!

Hur som helst så sitter jag barnvakt åt min underbra systerdotter {#lang_emotions_heart} Hon är 1½ år såååå mysigt!

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-02 15:52:02 följande:
    Nu sitter jag med dig i luren men svarar ändå, hahahhahahaah gu så mys å ha en liten hemma....ÖVERANTRÄNG DIG INTE!
    Hahahaha!!!! Jag har INTE överansträngt mig hahahaha!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10