Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-22 10:35:28 följande:
    jo asså hade jag inte varit på 5 st Ul/vul så hade det kunnat vara så, men jag har ju sett liten å den mår bra...annars så kan jag förstå det.
    Absolut :) tycker du gör helt rätt :D
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 22:06:44 följande:
    japp vi e ett par st på tråden nu, å knyzzel får mig å dö av skratt :)
    haha härligt :)
    Karln min har åkt till jobbet så har så grymt tråkigt :/

knyzzel har du ett gott skratt o bjuda på :p   ?
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:14:47 följande:
    Ja, vet inte vad du har för humor, men jag bara ÄLSKAR att dissa å vara elak. Kanske e hormonerna, KANNSSKKKEEEEE?!
    haha den mesta humorn går alltid hem :) :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 22:16:44 följande:
    japp det gör vi :) Jo jag har skinn på näsan, därför kom dessa tårar idag som en total överrasskning för mig sj med. Jag får ju automatiskt ensam vårdnad då vi inte e gifta eller sambos.Men han kommer stämma mig, inte för att han e såå intresserad utan för att han kan. MEN jag har ett ess i skjortsleven  som han inte räknar med...hihihi Tack gumman å jo jag vet, han e riktigt bäng asså....vad det gäller Rul så kan jag neka han men då har jag inte låtit han vara delaktig å det kan slå tillbax på mig i en ev rättegång. så jag vågar inte annat än att låta han vara med, MEN jag har kollat upp saker med familjerätten...å jag har dom bakom mig vad det gäller vårdnaden. haha jaa det e han, å jag behövde verkeligen få ngt å skratta åt nu tack ...kände mig helt dämpad efter det samtalet.... Ok, va tråkigt....tänk om man kunde känna så....haha jaa knyzzel e brutalt ärlig å helkul....
    Har inte läst igenom allt jag missat underdagen men va tusan har hänt me xet? strular han?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 22:23:31 följande:
    Mja vi pratade i tel å han kallade mig slampa pga mina foton i galleriet, han menar att jag bjuder ut mig själv å ska ragga pga de korten. å att jag e dum i huvudet, å ser ut som en fotboll i ansiktet nu å e fet....typ.... hahahaha kan ligga ngt i det. men eftersom bebbe kommer leva med mig så ska jag se till att den får en frisk människosyn. jag har ju världens goaste dotter, som bevis för att jag lyckats iallafall med det :)va hemsk om bebbe skulle gråta...huaa...
    Meh {#lang_emotions_surprised} men gumman det vet du inte stämmer. Han är bara avis. Skit i vad han säger vi finns här och stöttar{#lang_emotions_heart}    *styrke kramar*
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 22:30:29 följande:
    näe jag vet....han e ju störd...tusen tack gumman, jag vet att ni finns här å det betyder sjukt mkt. vet inte hur jag hade klarat mig helt ärligt genom denna graviditet utan er....kramar tillbax...
    Vi finns för varandra allihopa:) ska faktiskt o slänga mitt huvud på kudden :)
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-03-23 09:29:26 följande:
    Halloj alla! Så har vi fått se vårt lilla troll och allt såg väldigt bra ut. Jag är så lycklig. Vi blev dock inbokade på ett UL till då moderkakan har fäst lite lågt. Förhoppningsvis följer den med upp när livmodern växer annars blir det KS. KS är det enda jag egentligen är rädd för. Men det är inget jag tänker oroa mig för nu. Vi tar det när det är dags, om det nu blir så.
    Vad skönt att allt såg bra ut :)
    Hoppas det fixar sej me m,oderkakan :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10