Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-04-01 19:43:44 följande:
    Här är det bara bra!!! =D Hur är det själv??
    Har en jätte sjuk son hemma börjar fundera på rs viruset :(
    Sambon åkte 50 mil bort i morse så ska få tag i någon som kan köra oss...

Pregga skrev 2010-04-01 19:48:04 följande:
    men det där e inte ett friskt beteende! å en sån sk vän e jag gladeligen utan...... hey you ma babe =)jodå sitter å fjärtar å lillan vrålar att det stinker å att jag e äcklig, jag kontrade med att jag kan inte hjälpa att en skunk krypit upp i rumpen å lagt sig å dött...hahahahaaååå mätt e jag med , mums har just käkat klart :)
    hahaha du är för jävla skön :D
  • lillabambi

började igår med feber och en väldig hosta idag har hostan eskalerat och han kräks nästan hela tiden o har sovit istort sett hela dagen. varit upp på toa o sen druckigt. 40 graders feber som inte går ner med feber nedsättande.... Ögonen är svullna och rinner ur dom hela tiden. ont i luftrören när han hostar osv :S

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-01 21:09:38 följande:
    ok, men kolla upp det då gumman...asså jag fick ett sånt sjukt mag knip här nu, blev livrädd då det påminde om värkar, å lilleman började röra kraftigt på sig....va nära på att få ett psykbryt...gick la ner 2 kg sådär på dass....å e jätteöm i magen...måste bero på järntabletterna....ska vila lite....
    Låter inge bra det gumman.. kanske någon sammandragning...  vila o ta det lugnt :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-02 11:29:26 följande:
    hey ma babe =)Nopp det va ingen sammandragning, utan jag va stenhård i magen till å börja med ....sen va det mindre hårt....antar att jag va förstoppad rejält. För nu e allt bra igen, men jag blev ju livrädd...å spiciellt när lilleman började slå runt samtidigt, trodde han gick ner å fixerade sig... Jo jag blev ju panikslagen, tänkte att går det inte över efter toa besöket så ringer jag sos å åker in, men det släppte efter nr 2. jag äter Duroferon, å den ska ändå vara snällare emot magen..jag e nu säker på att för min del så va det bara förstoppning, har kännt lilleman knuffa en ,två gng eftråt.... Hoppas du får det jättemys gumman :) ät gott å låt dig bli bortskämmd nu, hihihikraam Hoppas ni får det så jätte trevligt :)
    hej snögging :)
    okej skönt att de är bättre. skönt att du känner lillkillen me :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-02 12:26:24 följande:
    tjo ma sista, haha mja jag har kännt han 2 gng efter igår å 1 gng imorse, men man vill ju känna MER!!! haha Tack så mkt :)  jo det verkar ju inte bättre än att det va så...då det släppte med en gng ....
    hahaha tok flicka :) planer under påsk då?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-02 12:44:06 följande:
    haha say what? haha mja det blir lungt med dottern...skulle vara hos vänner, men hon e sjuk =(
    ja vi kan ju fira påsk tillsammans här på fl då med våra sjuka barn :(
  • lillabambi
    puchelina88 skrev 2010-04-02 14:13:21 följande:
    tjena tjejeri går grilla vi lite de va gott!i kväll blir de tacos med hela familjen min pappa är här på besök och mina 2 syskon 5 och 9 år så kul att se dom;)hoppas ni får en trevligt låååång fredag;)
    låter myys det <:)
    Lutar tyvärr åt att jag och sonen blir hemma sjuk.
    Sambon är i skåne på träningsläger :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-02 13:22:01 följande:
    haha jaa men vilken bra ide :) min dotter e ju inte sjuk tack å lov, men dom vi skulle till...sitter å kikar in mina egna auktioner på tradera...hm...
    hehe okej :)
    jag finns här är bara lite seg :) :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10